Dubbeldekker 2,5 meter

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
D

dean

Guest
ik heb er weer een project bij!!!!::mrgreen:

nu eerst een uitvogelen wat voor een model het is..::confused: span is 2,5 meter en ik denk dat er wel een vertraging op mag om een passende prop te laten draaien.. op de foto lijkt het wel te kunnen maar als je er bij staat dan valt de prop in het niet.:(
weet iemand welk model dit is en heeft iemand een leuk idee kwa kleurenschema? Het zou leuk zijn als ik de kleuren van www.amisel.nl kan gebruiken.(dit als dank voor de stalling en opbouw)

groetjes Erik

he dean volgens mij is butler de eerste eigenaar van dit kistje

gr anne

ja het lijkt mij ook een Lazy-Ace ... nu nog eens kijken naar een vertraging en het kleurenschema zoeken... dat wordt:D:D:D:D

ja en die is ingelopen en gaat er gewoon op...:mrgreen: met vertraging nog wel :mrgreen::mrgreen:

Cool waar haal jij die vertraging vandaan? En weet je het wel zeker? want je weet het he als het geen zenoah is, dan is het bagger en mag het geen motor heten :) (tenminste dat heb ik me laten vertellen :) )

Nu effe zonder dollen ziet er perfect uit en die motor gaat het prima doen als ik me niet vegis heeft die inmiddels bij jou al aardig wat liter peut gelopen. Heb je ook de vleugels bij de dubbeldekker?

Cool waar haal jij die vertraging vandaan?

Zelf maken bij mijn maat www.amisel.nl. daar staan genoeg machines om alles zelf te maken..

Nu effe zonder dollen ziet er perfect uit en die motor gaat het prima doen als ik me niet vegis heeft die inmiddels bij jou al aardig wat liter peut gelopen. Heb je ook de vleugels bij de dubbeldekker?
ja vleugels heb ik ook.. Natuurlijk!!;) (staan tegen de kast)

ik zal zometeen een filmpje plaatsen van het inlopen van de motor.

dit principe wil ik aanhouden,
torq62.jpg

en dan onder de 240 euro blijven anders kan ik hem nog net zo goed kopen...:mrgreen:

Back