Dubbeldekker delta

• Topicstarter Topicstarter Manuel
  • Startdatum Startdatum
M

Manuel

Guest
Ik heb een zelf ontworpen helling zwevertje gebouwd(als het een beetje vliegt plaats ik tekeningen wel)
Maar nu het probleem het is een dubbel dekker en delta hoe ga ik de bovenste roeren aan sturen?
Ik heb er al 2 servo's in zitten voor de onderste ik heb geen zin om er nog 2 in te bouwen voor de bovenste roeren.
Ik zou het liefst de bovenste ook nog aansturen maar hoe doe ik dit?
Ik denk dat mijn probleem tamelijk zeldzaam is omdat het een delta is.
Manuel

inderdaad gewoon met elkaar verbinden, dan bewegen ze ook precies het zelfde
succes

Heb ik ook al geprobeer maar dan kan je geen van bijden meer bewegen...
Als het zo simpel was...

Wordt al een eeuwigheid zo gedaan hoor, wel zorgen voor scharnierpunten op de correcte plaatsen natuurlijk ;)

at1700a.jpg

Cox_winglinkage1.jpg

Helemaal niet gedacht aan schanier punten :?
bedankt he
Is alleen nu beetje te laat want over uurtje is de maiden en heb nu geen spullen daarvoor dus alleen de onderste zijn aanstuurbaar.

Dan zet je de niet-aangestuurde gewoon vast met een beetje plakband, als blijkt dat hij slecht reageert kan je ze altijd nog verbinden.

Filmpje! Foto's! :P

Commander Clumsy zei:
Dan zet je de niet-aangestuurde gewoon vast met een beetje plakband, als blijkt dat hij slecht reageert kan je ze altijd nog verbinden.

Filmpje! Foto's! :P
idd heb het nu al vast geplakt ik zal ff kijken ofdat iemand het kan filmen :P

Het waaide te hard vandaag toch maar is proberen met iets zwaarders dan xtwin celletje als ik nu tegen een beetje wind in gooi komt ie net zohard weer terug :P
@ prop-er super lekker vliegtuigje die duplex delta daarmee heb ik het vliegen mezelf aangeleerd.
Vandaag alleen pech dag het wilde maar niet lukken met het hellingzwevertje dus best wel gefrustreerd nog maar even vliegen met depron duplex delta, gewoon normale start als anders opeens reageerd hij niet meer.GVD anthene nog ingeschoven. grr nou schade valt op zich nog wel mee gat in de vleugel maar valt nog wel te repareren

Back