Dubbele easytar

Beste modelbouwers,

Ik wil graag een dubbele easystar gaan bouwen ik ben van plan om 2 speed 480 motoren te gebruiken. Maar hoe kan ik dat best aansluiten. Ik heb nu 1 standaard multiplex esc, ga er nog een 2e aanschaffen. Ook ga ik een extra romp+vleugelset kopen.

Verder, alle tips en extra's welkom

hier een foto van het internet van mensen die het al gedaan hebben.
http://www.lib.aero/golb/2010-04/twin-easy-star.jpg

en hier ook een filmpje
XLAG4RcZJps[/media] Easystar FPV Project Maiden Flight! - YouTube

Groeten Harald

Laatst bewerkt door een moderator:
ALs je interesse hebt mag je mijn project afmaken. Dit was de easylightning, 2 achterste rompen, een midden voorromp en grote staart zoasl die dubbele easystar. De kabels vor de motoren zitten er al in, alleen nog de motoren monteren en alles afwerken. Of er servo's inzitten weet ik niet meer, maar staat hier nu al enkele jaren te versloffen in de werkplaats en mag weg om plaats te maken.

Ik vind er nu helaas geen foto's meer van, misschien dat zoeken op Multheoplex easylighning nog iets brengt......

Je mag hem gratis komen afhalen........

ALs je interesse hebt mag je mijn project afmaken. Dit was de easylightning, 2 achterste rompen, een midden voorromp en grote staart zoasl die dubbele easystar. De kabels vor de motoren zitten er al in, alleen nog de motoren monteren en alles afwerken. Of er servo's inzitten weet ik niet meer, maar staat hier nu al enkele jaren te versloffen in de werkplaats en mag weg om plaats te maken.

Ik vind er nu helaas geen foto's meer van, misschien dat zoeken op Multheoplex easylighning nog iets brengt......

Je mag hem gratis komen afhalen........

Graag zelfs! Pb gestuurd.

Back