Dubbele korting op RC Blackwolf @ MegaGadgets.nl (alleen 02-09-09)

• Topicstarter Topicstarter j0bro
  • Startdatum Startdatum
J

j0bro

Guest
Vandaag (02-09-09) staat er op de MegaGadgets dagaanbieding de "RC Blackwolf" te koop: Dag Aanbieding - Elke dag een unieke Dag Aktie. Bestel Gadgets met de dagknaller - Mega Gadgets .nl De grootste online Gadget en kado Winkel.

- heli voor 40,20 ipv 69,95
- crashkit voor -16,78 ipv 12,95 (!)

De korting van 29,75 is dus ook toegepast op de optionele crashkit en levert onbedoeld een leuke totaalprijs op als je hem erbij bestelt! De kortingcouponcode "korting1" levert nog eens 7,5% korting op het totaal op :)

Ik geloof niet dat het werkt... maar met 2 crashkits zit je nog net aan een positief bedrag, wat schijnt te werken.

Edit: 2 collega's hebben nu 1 heli met 2 crashkits voor 11 euro te pakken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Meer crashkits en andere items werkt ook gewoon.

Ze komen er wel achter en annuleren de order of sturen nog een extra rekening hoor ;) Je hebt hier dus geen echt vorodeel bij. Wettelijk ben jij fout als je het besteld want het is duidelijk een fout ;) Helaas......

Ben benieuwd of ze nog gaan zeuren over die - bedragen ;)
Het antwoord is nee, de zendingen worden gewoon verstuurd. Hun voorraad is niet bijster groot, dus ze zullen er geen groot verlies op draaien. Maar wees er nog maar snel bij!

Het antwoord is nee, de zendingen worden gewoon verstuurd. Hun voorraad is niet bijster groot, dus ze zullen er geen groot verlies op draaien. Maar wees er nog maar snel bij!
Waar baseer je dat op? Ik weet het niet hoor.. als het echt zo is, bestel ik er wel 1 natuurlijk ;)

Edit: shit.. geen identifier bij voor bankzaken, en credit card ligt ook thuis... damn
Waarom kun je nou weer niet met paypal betalen? :P
En de crashkit is niet meer voorraadig

Laatst bewerkt:
Waar baseer je dat op? Ik weet het niet hoor.. als het echt zo is, bestel ik er wel 1 natuurlijk ;)

Edit: shit.. geen identifier bij voor bankzaken, en kredit card ligt ook thuis... damn
Ik baseer het op het feit dat we hier met 4 man inmiddels een verzendbevestiging hebben gekregen.

Artikel 3. Prijzen
3.1 Voor alle bestellingen worden de op de dag van de bestelling der goederen geldende prijzen aangerekend. Voor aangetekende, rembours- en expresszendingen worden extra kosten in rekening gebracht. Alle prijzen voor de aangeboden zaken zijn in EURO's en inclusief 19% omzetbelasting (btw). Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert. Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Precies, en dus gaan ze het extra geld later in rekening brengen (denk ik zo)

Maar goed, de crash kit is uitverkocht zo te zien... helaas.

UPDATE: de crashkits zijn niet meer voorradig. Ze zijn wel nog te bestellen voor hetzelfde (negatieve) bedrag.

UPDATE: de crashkits zijn niet meer voorradig. Ze zijn wel nog te bestellen voor hetzelfde (negatieve) bedrag.

Prijzen zijn aangepast, ben benieuwd of iemand wat te horen/lezen krijgt die er 1 gekocht heeft met negatieve prijzen ;)

Laatst bewerkt:
Troost je! De bestellingen zijn geannuleerd ivm een "fout in het systeem". Ze zijn helaas toch wakker geworden.

Joh... was te verwachten natuurlijk he ;) haha

Overigens toch wel appart, aangezien jullie dus al een VERZEND bevestiging hadden? Dat betekent dat de boel al verzonden zou zijn ;)

Laatst bewerkt:
Back