duik boot

zal me eerst even voor stellen naam johan 56 jaar oud woon op de philipines

ik zoek een duikboot wat een een diepte van ca 10-20 meter of meer kan halen waar ook een camera in gebouwd kan worden .
ik zelf woon dus daar en er zijn mooie stranden met veel coral en vissen en kan door het klare water mooie op namens maken .
ik zelf dacht aan een groot model met 2 sterke motoren van wegen de stroming
willen niet dat het tegen de coralen stuk slaat

iemand een idee waar te koop of te bouwen
ik ben een leek in dit soort dingen heb ooit 2 flight booten gehad heb ze nog doe er niks mee veel stuk gegaan met transport en motoren gestolen ?

ik ben dank baar voor goeden tips om dat ik invaliden ben mag ik ook niet zwemen van de doktoren ,

Besten dank johan

Hallo Johan,

Welkom in het duikboten-hoekje.

Wat verwacht je nou dat je duikboot nu allemaal kan?
Zender/ontvanger werkt in zout water ongeveer 0,0 = niks, zo gauw hij onderwater is, is het afgelopen. Dus je moet al een duikboot hebben die zijn signaal over een kabel krijgt en dus heb je beperkingen wat kabellengte aan gaat. Dus verwacht ook al helemaal niet, dat je beelden terug kan zender en op een monitor live kan bekijken, dus dit moet ook over een kabel.
Als je terug kijkt, zijn er voldoende topics die hierover gaan, en uiteindelijk zijn " gestorven "

Als je al helemaal geen ervaring hebt met duikboten bouwen wordt het wel een uitdaging om zoiets te bouwen want er zijn geen kant en klare duikboten te koop die zomaar 20 mtr. halen.

Suc6

Hans

ik had niet gerekend met zo snellen reactie

ik heb een eigen strand met mooie Coral en vissen ,
mijn idee was dus deze een duikboot grote ca 1/ 1.5meter met daar in een mini camera die film en of fotos vast legt op een 8gb sd kaart nu dat laaste is niet zo moeilijk er zijn genoeg mini spy cameras dus de duik boot moet een door zicht bare raam hebben , waarom zo diep ruim 20 meter om dat er 2 diepen gaten zitten en ik denk dat het nog wel dieper is dan 20 meter .
ja dan het zout gehalten van het water hier is erg hoog en soms zie je echte zout golfen door het water vloeien , zelfde als je een aquaruim hebt en daar in eens een eet lepel zout in gooit dan zie je ook een zout golf
maar ja ik ben een totale leek en als het niet gaat of kan houd het op .
niks aan te doen

Back