Duikboot meeting Mol

hallo lex

nee gendarmerie is verleden tijd we hebben nu alleen nog politie (polisie uit gesproken)
ze hebben dus willen bezuinigen en al met al klopt er nu helemaal niets meer van
weer tiepis belgiuque

gr raf

Hahaha jajaja jullie zijn me er twee zeg LOL...
Maar hebben me wel op idee gebracht, misschien een ski-dak-koffer-ding .....
Als dat niet te duur is is dat zeker wel een idee, mits die groot genoeg is en hoog genoeg voor mn U2540 natuurlijk :)
Of anders zelf een maken van hout en waterdicht maken is niet echt nodig natuurlijk ....

Prachtige onderwater beelden. Dit is voor mij echt een droom om te kunnen maken.

Wat ik me afvraag: Hebben jullie ook beelden waar het onderwaterleven (vissen e.d.) op te zien is?

Graag zou ik me zelf verdiepen om een duikboot te maken welke puur gemaakt is voor het maken van camera opnames, dus de looks/materiaal is niet belangrijk. Heeft iemand een link met leesvoer?

Prachtige onderwater beelden. Dit is voor mij echt een droom om te kunnen maken.

Wat ik me afvraag: Hebben jullie ook beelden waar het onderwaterleven (vissen e.d.) op te zien is?

Graag zou ik me zelf verdiepen om een duikboot te maken welke puur gemaakt is voor het maken van camera opnames, dus de looks/materiaal is niet belangrijk. Heeft iemand een link met leesvoer?

.. Dan is misschien dit project op Kickstarter iets voor jou:
OpenROV - The Open Source Underwater Robot by OpenROV — Kickstarter

Raf,
je treffen is ontdekt door Sonar.
In de laatste Sonar staat een heel artikel met 29 foto's over het treffen in Mol.
Maar ik zie jou zelf nergens op de foto's.
Was je er niet?

Hein

hallo Hein oude vriend
je weet reeds jaren dat ik niet op papier pak dus !!!!!

jawel want je ziet de fox en de type 23 staan tussen de foto's
ik had dit reeds op voorhand gekregen om het zelf effe door te lezen
dus ik wist dat het er aan kwam

gr raf

Dat is een foto waar je iemand op de rug ziet.
Je kunt wel zeggen dat jij het bent.....................

Het blad is nu wel mooi.
En weer interessante artikelen he?
Stefan stuurt altijd de tekst ter correctie.
Vertaal het in Belgiës en dan heeft hij iets voor het volgend nummer.
Dat wordt een jubileum nummer, nr 50!

Hein

full

op papier misschien niet, maar digitaal echt wel :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back