Duikboot varen in de Galderse meren

Uiteraard zou ik het niet in m'n hoofd halen om jou verf achterover te drukken Raf!

160248e7aa2fd94b0.jpg

In een vooruitziende blik ;) heb ik heb het doekje waarmee ik het er afgehaald heb bewaard en zal dit, om te zorgen dat jij er verder geen kosten aan hebt, zo spoedig mogelijk opsturen. Je kunt het dan zo weer terug ´tranferren´ op de U 2540 zodat je ook daar verder geen kosten aan hebt.... :mrgreen: :D:D:D Je hebt gelijk, de hobby is al duur genoeg ..! hahahahaha

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Martijn,

Dank je, staat hier meteen als buroblad achtergrond !! :thumbsup: Lijkt wel de echte in de tropen. Zonnetje, glashelder water, en een 'palmblad' wazig in de voorgrond....

Laatst bewerkt:
U-32

Hoi Lex,

Hoe zijn jou er varingen met de U_32 tot nu toe ?

Ik zit te klooien met het achterschip,het sluit niet goed aan met het midden schip.
vooral al met de 4 schroefjes, is dat probleem gevoelig ?

Mijn boot is op dit akkefietje na klaar, heb jij hier nog een oplossing voor.

Gr. Rob

Laatst bewerkt:
Hoi Rob,

Daar heb je net één van de makken van de U 31 te pakken, dat achterschip. De steunspant past niet goed, waardoor het achterchip dan ook niet lekker zit. Die schroefjes heb ik in de prullenbak gegooid.....

Voor de rest, prachtige boot! Vaart ook goed.

[reclamemodus aan]
Zie modelbouw Aktueel uitgave 124 voor de wijzigingen aan het achterschip.
Zie modelbouw Aktueel uitgave 125 (week of 2) voor het onzichtbaar vastzetten van de toren, en uitgebreid het vaargedrag.
[reclamamodus uit]

Laatst bewerkt:
Heren,

Bedankt voor jullie komst en met het weer viel het inderdaad achteraf gezien nogal mee. Ik ben zondag wezen zeilen (schaal 1:1) en als we met hetzelfde weer aan de Galderse meren hadden gestaan was de pret beslist een stuk minder geweest.

Hier een selectie van de onderwater kiekjes:

DSC00026.jpg

Up close and personal met Lex's Walrus.

DSC00027.jpg

Met een beetje fanatasie zie je de Navy Seals zo uit de boot ontsnappen.

DSC00028.jpg

X-roeren ze werken echt

DSC00029.jpg

Walrus in de achtergrond

DSC00030.jpg

Walrus op patrouille in de Caribean

DSC00031.jpg

Geparkeerd op de bodem

DSC00032.jpg

Idem

DSC00033.jpg

Walrus op peroscopp diepte

DSC00034.jpg

De film ploeg

DSC00035.jpg

De film ploeg van dichtbij

DSC00036.jpg

U31

DSC00037.jpg

Zouden die zink anodes echt werken?

DSC00038.jpg

Hard bakboord roer

DSC00039.jpg

X-craft op weg om ergens zijn dodelijke lading achter te laten.

http://i288.photobucket.com/albums/ll184/mdejong01/DSC00026.jpgAls dit nog geen reden is om volgend jaar naar de Galderse meren te komen dan weet ik het niet meer.

M.v.g.

Mathijs

Mooie foto's Mathijs,en voor volgend jaar weer de moeite waard.

Ik heb maar één foto gemaakt,maar niet van boten,maar van de catering en ja hoor de liefde gaat door de maag.Het is net onze hond,die denkt ook alleen maar aan vreten.

115248ea66a24cd88.jpg

Gr Joop

En dan ook nog maar een paar filmpjes (Lex, bedankt voor je tip om deze deze youtube clips netjes in de tekst te verwerken i.p.v. als links?)

Veel kijk plezier,

Mathijs

Heeeel mooi Mathijs! Zowel de foto's als de filmpjes. Heb ik je bij één van de "aanvallen" daadwerkelijk geramd ... ? Klinkt wel zo! Je ziet onderwater ook mooi hoe hard ze gaat.

Filmpje 'direct' plaatsen:
Alleen het laatste nummer/code in de link van Youtube na de "=" tussen youtube tags plaatsen:

[you_tube]vFhpFRPJuQM[/you_tube] en dan zonder de spaties in youtube.

Laatst bewerkt:
beste mensen,

Bedankt jullie allen voor het posten van de van de filmpjes en foto`s,
ziet wel allemaal wel heel sexy uit.

met vriendelijke groet,
Ron.

p.s. Lex,is er nog schade te zien!!!!!!

@joop :

WOEF ! wafwaf

gelukkig heb ik niet bijgedragen aan de bruine uitglijders, die lagen er al (echt waar !)

Ik heb van Mathijs een aantal opnames ontvangen van de Galderse Meren (nogmaals veel dank Mathijs! :worship: ) en heb daar een compilatie van beelden van de U 31 mee gemaakt. Toch leuk wat je met het standaard Windows Movie Maker al niet kunt.

Hé Raf, waar blijft het spul van jou ... ? ;) :D

hallo

geen tijd op het ogenblik hahaha
we zijn de tuin aan het winter klaar maken
dat wil zeggen berken bomen snoeien dit jaar en de haag +klimop en dergelijke
dus nog eventjes gedult dan kijk ik de HD na wat er opgenomen is geworden

groetjes raf

hallo

vandaag eventjes 3 uur film aan het door spoelen geweest
veel blauw staat er wel op en de zon speelt mooi op het water en geeft extra effecten

maar welke oen heeft met die zwarte bootje tegen de camera aangevaren hahahahaha
nu is het wel zijn schuld dat heel het vijver water aan 1 kant van het beeld staat hoor

maar ik heb wel mooie beelden
en er zit iets heel vreemds daar in het water
een soor van ja hoe noem je zo iets
zwart en blauw en orange en het glimt ook nog wat en het maakt een lawaai niet te doen
ze zullen daar toch eens moeten onderzoek naar gaan doen wat het is een vreemd ding dat daar rond drijft

nu de film nog eventjes door dat microsoft spul halen en knippen en plakken en uploaden

da ge der nie veel oep stoat das oe eigen schuld ge moet moar veur het lenske komme veeren dan weurde oep genaume anders nie
dus nie reklamere tegen den deze moar tegen oe zelf
week van het dialect hier bij ons

groetjes raf

Back