duikbootbijeenkomst

Hallo duikbootliefhebbers,graag zou ik willen weten of er interresse bestaat om een duikbootbijeenkomst te organiseren in west of oostvlaanderen(Belgié)?Wij denken aan de periode vanaf 07/2005 tot ongeveer10/2005,in de omgeving van Brugge of Gent.We zijn momenteel op zoek naar een geschikte vaarlokatie in een openluchtzwembad of vaarvijver.Momenteel kunnen we reeds een geschikte vaarvijver in de omgeving van Gent gebruiken waar er een goed zicht in het water is.
Laat me eens weten wat je er van denkt.
Groetjes
Marc :lol:

hallo
Marc er is ook in Tielt een grote hengelvijver en niet zo diep tussen 90 en 100 cm diep.ligt juist andere kant sint andriesziekenhuis.
als je hem daar kwijt speelt zul je hem wel gemakkelijker terug vinden dan in diep water.
eddy

---

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo;
ja klinkt goed dt water,maar we zouden toch een data moeten kunnen vastzetten,misschien iets meer naar het najaar,we zijn nu al mei!
Dus laat maar ietsd horen he? Wie heeft er nog interresse?Is goed voor de mensen van vlaanderen en het zuiden van Nederland!
Groeten
Marc

Hallo Marc,
als je iets wilt organiseren moet je ook zeker aan de mensen van Sonar en de U-Boot Freunde Köln in Keulen denken.
In het Roergebied zijn veel duikbootliefhebbers.
Kom anders naar Keulen op 17 en 18 juni.
De Duitsers willen best een stuk reizen om een treffen te laten slagen.
Vanuit Nederland zullen je weinig mensen bij elkaar krijgen.
In Keulen zijn ook veel mensen uit België, Frankrijk, Nederland en natuurlijk Duitsland.
Zorg dat je een flyer hebt met je gegevens.
Dan lukt het zeker.

Hein

OK ,we kunnen het proberen,wie kan er een goede datum voorstellen,en eventueel ook een goede plaats?
Ik weet enkele plaatsen in N.west vlaanderen of rond gent.misschien in hofstade (Brussel)HELP :oops:
groetjes
:wink: Marc

Brussel vind ik wel erg ver vanuit Friesland, maar zo rond de lijn Antwerpen-Gent is ook voor mij nog wel ok (ik heb familie in Breda!). Doe het in ieder geval in de tweede helft van de zomer en hou a.u.b. rekening met de duikbootdag op 3 september in Ekenstein (Appingedam) en een 'seizoensafsluiting' van de Duikboot-vaargroep die het laatste of één na laatste weekend in september in Lelystad zal worden gehouden (met barbekooi...).
Het lijkt mij trouwens geen probleem om naar oktober uit te wijken (was in 2004 in Hengelhoef volgens mij ook zo).
Is Hengelhoef trouwens geen goede optie (moet je wel even Raf vragen, hij is immers de pionier hier...)?

:bye:

Jos

Back