duikbootbouw

hoi ik ben nieuw op het forum en volg jullie conversatie al een tijdje en een aantal van jullie ken ik al van evenementen, ik bouw zelf al geruime tijd vanaf tekening oude nederlandse boten en elke keer met een andere techniek erin wat steeds weer nieuwe problemen op roept dus als er iemand is met een probleem vraag het maar ik ben nergens bij aan gesloten dus ik moet alles zelf uit dokteren mijn werk was dierenverzorger in de dierentuin van rotterdam dus niks geen tech kennis alleen eigenwijs van dat moet werken.
groeten fred

Hoi Fred,

Welkom Fred. Het is al weer even terug dat we elkaar gezien en gesproken hebben (Hengelhoef vorig jaar). Al nieuwe aanwinsten/bouwplannen?
Je hebt het misschien al gezien dat op 22 mei een 'grote modelbouwforum-duikboten-verzameling' gaat plaatsvinden in Lelystad ('Seabottom Subsail) en het lijkt mij een goede zaak als jij daar met je zeer bijzondere en unieke modellen aanwezig zou zijn. Weet iedereen gelijk wat jou kwaliteiten zijn!

Groeten,

Jos

Roel van Essen zei:
Welkom Fred!

Nou dacht ik toch dat een 'vir niks nie bang nie boot' een slagschip was...?
Leg uit :!:
ik ben nog aan het studeren hoe alles werkt op het forum dus ik geloof dat mijn uit leg aan jou via een ander kanaal is gegaan maar het is een
zuid afrikaans woord voor de Hr.Ms.KXVIII omdat in die tijd (1934) geen enkel ander land zijn duikboten zo ver alleen lieten varen wij moesten wel want de K classe was speciaal voor indie', in holland was de O classe die anders gebouwd was
groet
fred

toneburst zei:
Hoi Fred,

Welkom Fred. Het is al weer even terug dat we elkaar gezien en gesproken hebben (Hengelhoef vorig jaar). Al nieuwe aanwinsten/bouwplannen?
Je hebt het misschien al gezien dat op 22 mei een 'grote modelbouwforum-duikboten-verzameling' gaat plaatsvinden in Lelystad ('Seabottom Subsail) en het lijkt mij een goede zaak als jij daar met je zeer bijzondere en unieke modellen aanwezig zou zijn. Weet iedereen gelijk wat jou kwaliteiten zijn!

Groeten,

Jos
nee nog geen nieuwe aanwinst ik moet eerst nog de Hr.Ms.O8 afmaken ik ben bezig om te kijken waar alle apparatuur moet komen en tegelijker tijd verder met de eenpersoons duikboot de biber die ook nog niet klaar is
ik ga in iedergeval naar lelystad
groet
fred

Hi Fred

Neem je het handeltje messingstaf materiaal ook weer mee,kan ik mijn voorraadje weer aan vullen.
Ik hab toevallig je visitekaartje nog voor mij liggen die je mij in Hengelhoef gegeven hebt en af en toe bezoek ik je site nog wel eens,daar bij kom je met mooie spullen voor de dag.

Gr Joop

Joop.O.H. zei:
Hi Fred

Neem je het handeltje messingstaf materiaal ook weer mee,kan ik mijn voorraadje weer aan vullen.
Ik hab toevallig je visitekaartje nog voor mij liggen die je mij in Hengelhoef gegeven hebt en af en toe bezoek ik je site nog wel eens,daar bij kom je met mooie spullen voor de dag.

Gr Joop
Hoi joop
ik ga nooit zonder weg er komt alleen maar bij, ja die site he ik heb weer een heleboel foto's maar ik krijg ze niet op de site want ik snap er niks van dus ik moet wachten tot ik hulp krijg en tegenwoordig is iedereen druk maar ja geen zorgen voor morgen tot ziens
groet
fred

Hey Fred.

Dus ook op het modelbouwforum.
Onder werkschepen is nu een leuk onderwerp, gaat over opduwers, moet die van jou er ook maar bij.
Tot in het bos van I P.

Back