M mischa722 Guest 10 dec 2008 #1 hallo, ik wil gaan beginnen met een onderzeeer. wie kan mij zeggen waar ik een u boot of gato kan kopen?
hallo, ik wil gaan beginnen met een onderzeeer. wie kan mij zeggen waar ik een u boot of gato kan kopen?
Mustang64 10 dec 2008 #2 Hoi, Kijk hier eens wat rond en of gebruik :google: Die Modellbau Alexander Engel KG bietet U-Bootmodelle, Flugmodelle und Schiffsmodelle - Die Modellbau Alexander Engel KG bietet U-Bootmodelle, Flugmodelle und Schiffsmodelle Misschien ook wel aardig om je even voor te stellen o.a. met naam enz.
Hoi, Kijk hier eens wat rond en of gebruik :google: Die Modellbau Alexander Engel KG bietet U-Bootmodelle, Flugmodelle und Schiffsmodelle - Die Modellbau Alexander Engel KG bietet U-Bootmodelle, Flugmodelle und Schiffsmodelle Misschien ook wel aardig om je even voor te stellen o.a. met naam enz.
Lex Verkuijl 11 dec 2008 #3 Hallo Mischa, Kijk anders ook eens op de site van de Duikboot Vaargroep, op de links pagina staan een hele serie fabrikanten.
Hallo Mischa, Kijk anders ook eens op de site van de Duikboot Vaargroep, op de links pagina staan een hele serie fabrikanten.