duiktank

hallo ik ben dennis nieuw hier dus lol ik ben zelf al jaaren gek van u-boten uit de tweedewereld oorlog ik heb een robbe u-47 en heb hem omgebouwt tot een u-338 ik heb een turm erbij van dream-arts type VII c ik heb er ook boeken van de u-338 pressies nagebouwt en heb alumi binnen graad voor elektronica en een kopeling voor het koppelen van de achterkant. ja en nu moet ik nog de elektronica hebben wie weet nog een duiktank voor mij ps liever niet al te duur;) gr dennis

hallo Hein
ik denk dat hij eigenlijk het "tech rek" bedoelt denk ik zo bij mijn eigen mezelf

gr raf

haha ja dankje ja dat bedoel ik voor de elektronica en duiktank oke ik keek al op ebay maar staan nog geen duiktank tekoop helaas. dank jullie wel ik kan alle hulp wel gebruiken kwa elektonica daar heb ik niet zoveel verstand van maar bouwen en spuiten kwa verf kan ik wel gr dennis

Hoi Dennis,

Dit is misschien ook een optie; een eenvoudige tank van PVC pijp maken en dan een pomp met aansturing er in zetten. Tripple-S Seabottom Submarine Systems en dan bij LC1 duiksysteem kijken. Er varen al veel Robbe u-47's met dit systeem rond.

(PS als je je berichten met leestekens en her en der een hoofdletter tikt wordt het een stuk leesbaarder voor ons...)

Back