Er werd over die 55 grams setup geheimzinnig gedaan volgens mij was het een scorpion. maar 1/3 van de setup's waren van Schambeck deze komt eind van het jaar ook met een nog kleinere power setup.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eigenwijs als ik ben....op 33m een belletje vinden, oppikken en 15 minuten vol vliegen zegt volgens mij meer over de vliegkwaliteiten van de piloot dan over de setup.
Ja...en volgens mij kan dat ook als je vliegtuigen puur op F5J gaat ontwikkelen, in plaats van F3J's aanpassen. Wat je in het buitenland dus ziet gebeuren. Bij ons is het natuurlijk weer lastiger door de veelal slechtere weersomstandigheden. Daarom heb ik mijn Cumulus ook weg gedaan. Een perfecte F5J kist maar met onze weersomstandigheden veel te kwetsbaar....Met een 55 grams motor zal je stabilo extreem licht moeten zijn.
Ja...en volgens mij kan dat ook als je vliegtuigen puur op F5J gaat ontwikkelen, in plaats van F3J's aanpassen. Wat je in het buitenland dus ziet gebeuren.
Even over die Electra..is dat een Mibo Elecra? Die wordt opgegeven voor een "vanaf" vlieggewicht van 2350 gram. Hoe haal je daar in vredesnaam 900 gram vanaf???
Wat betreft het eruit gaan op 33 meter dit lukt je wel met de lichte modellen waarmee ze vlogen. Maar uit gesprekken met de heren heb ik heel veel geleerd alleen daarom was het tripje al waard.