Durafly SuperMarine Spitfire 1.4m 5Ch XL-EPO

Nee, helaas nog niet. Ik zit er zelf ook al een jaar naar te kijken. En wat kost het toestel met verzendkosten in totaal in euro's om hem hier te krijgen? Ik ben bang dat ik daar ook van schrik.
Je schijnt er trouwens vrij gemakkelijk mee te kunnen vliegen. Dus ik denk dat ik hem mischien toch wel een keer bestel.

kon het niet laten en heb hem net besteld, dus ik kan er binnen kort meer over zeggen of het de moeite waard is.:D

Die fms modellen zijn ook bij een shop in Hasselt te koop! Voor zelfs minder dacht ik....
Binnenkort ook in Nederland te verkrijgen hoorde ik in de locale shop!

nee,:( nog steeds niet, hij is de achtste pas verstuurd (de spit was nog niet klaar of zo) dus ik hoop hem komende week binnen te krijgen hoop ik. Zodra ik hem binnen heb laat ik het jullie horen, ik hoop morgen .

helaas, ik heb hem nog niet ontvangen, tussen verzenden en ontvangen kan 7 tot 45 dagen duren, ik hoop niet op het laatste maar de bestelling is nu 11 dagen onderweg, dus we wachten maar af.

dat duurt nog wel even ze hebben chinees nieuwjaar gehad daarna komt hij bij de douane ivm het gewicht en dat duurt meestal ook een week of 2-3 dus totaal en betaling over het bedrag dus ja ....
maar het is wel een erg mooi vliegtuig met de retracts

gr Andre

geduld is een mooie deugd......
mijn pakje is toegekomen,er zat een 90/100amp regelaar bij en éénmaal aangesloten op de lipo voor afstelling, verbrande ie!!!!! (2fets) ----geen garantie zekers????

laatste keer geweest...

Ja tuurlijk dat er garantie op moet zitten! Of metteen een nieuwe van HK bestellen, (ze kunnen je weer een slechte meegegeven)

ik hoop toch niet dat dit bij mij gebeurd, ik moet al zo lang wachten.
en waarom zou je geen garantie hebben zolang je zelf niks verkeerds gedaan hebt, dan moet je toch gewoon garantie kunnen krijgen.
en qua geduld, dat zit wel goed, ik heb nu de tijd om te kijken wat ik allemaal moet aanpassen/verbeteren om te kunnen vliegen(wat zwaardere servo's, vorm van de staart, romp en motorkap en de hoek van de vleugel voor meer stabilliteit) en wil ik het uiterlijk ook wat meer naar eigen smaak maken.

Back