D
DutchRC
Guest
Jeeeej.. Vandaag binnen gekomen.. En uiteraard metteen aan et bouwen geslagen 
Zo moet ie der uiteindelijk (ongeveer) uit gaan zien:
We beginnen maar met de V-tail.. Niks anders dan lijmen volgens de manual.. Ik verstevig et zaakje met tape..
Verder met de hoofdvleugels dan.. Et eerste klusje is de servo-kabel verlengingen aan te brengen.. Dit is ook metteen een grote afwijking van de handleiding.. Standaard vliegt het toestel met een gesplitst aileron kanaal (kanaal 1).. Ik ga em maken met 2 kanalen, om de ailerons te kunnen gebruiken als flaps En airbrakes..
Uiteraard de servo-kabels netjes voorzien van kanaal-labeltjes..
En de vleugels zitten inmiddels ook al aan et vliegtuig.. Uiteraard was et naar binnen voeren van de servo-kabels een K*T klusje :015
En.. de juiste connector aan de ESC gezet:
Okee.. andere keer weer verder..
*Word vervolgt*

Zo moet ie der uiteindelijk (ongeveer) uit gaan zien:
.jpg)
We beginnen maar met de V-tail.. Niks anders dan lijmen volgens de manual.. Ik verstevig et zaakje met tape..

Verder met de hoofdvleugels dan.. Et eerste klusje is de servo-kabel verlengingen aan te brengen.. Dit is ook metteen een grote afwijking van de handleiding.. Standaard vliegt het toestel met een gesplitst aileron kanaal (kanaal 1).. Ik ga em maken met 2 kanalen, om de ailerons te kunnen gebruiken als flaps En airbrakes..

Uiteraard de servo-kabels netjes voorzien van kanaal-labeltjes..

En de vleugels zitten inmiddels ook al aan et vliegtuig.. Uiteraard was et naar binnen voeren van de servo-kabels een K*T klusje :015

En.. de juiste connector aan de ESC gezet:

Okee.. andere keer weer verder..
*Word vervolgt*
Laatst bewerkt door een moderator: