Durango DESC410R

Ik was hem gisteren per ongeluk tegengekomen op de site van Durango.
Ziet er wel leuk uit, benieuwd om hem eens in het echt te zien.

Denk idd ook dat we er nog iets van gaan horen :p

Ik zou er eens een foto van willen zien met electronica er in en een lipo want ik snap nog niet hoe en waar alles past??

Ik zou er eens een foto van willen zien met electronica er in en een lipo want ik snap nog niet hoe en waar alles past??

Jammer dat ik geeb foto van mijn dex410r heb, daar was het echt meten en kijken om motor, regelaar en ontvanger erin te krijgen.

Het zal ongetwijfeld lukken, al dan niet met veel gevloek!

Laatst bewerkt:

Saddle packs en een niet te grote esc.

dex06x.jpg

een sc heeft meestal een langere wielbasis en chassis dus zal wel lukken

Inderdaad, het past allemaal maar zeer juist... Maar het past wel na heel wat zoeken en vloeken :D

Ik heb zelf ook nog geen foto van mijn eigen wagen, maar dit is wel een leuke oplossing zoals ik hem in de aard heb:

k6uvgr9e14.jpg

Als hij zo goed gaat rijden als de buggy, damn :D

geeneen sc zal zo goed rijden als een buggy, en nogmaals op de foto;s van de site kan je al zien dat er wel ongeveer 2 cm extra ruimte is voor meuk in te instaleren

hoeveel zou hierbij komen aan invoerkosten naar nl? ik ga niet naar amerika binnenkort (twijfel nog)

Laatst bewerkt door een moderator:
ew, vandaar dat tie daar het eerst wordt aangebodendan wel goedkoper zal zijn??

Nieuw film materiaal

[URL="
- Hupo DESC410R testing Vienna Dec 2010[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
niet echt handig van durango om voor een saddlepack only optie te kiezen.

jammer dat je niet een saddlepack of een gewone lipo kunt plaatsen.

als je de duranco sc wilt gaan rijden ( duur beestje in aanschaf )
en je hebt geen saddlepacks, moet je ook nog eens gaan investeren in saddlepacks .

denk dat er hierom toch een aantal mensen de durango SC links laten liggen.

als nou alle saddle's ook nog eens zouden passen? maar nee hoor alleen vrij dunne

maar durango kiest niet wat het handigst is, ze kiezen ervoor wat het beste is. en dat doen hun gebruikers ook

dus saddlepacks lipo's zjin beter als gewone lipo's :confused::rolleyes:

juist niet denk ik zo.

je moet je saddlepacks weer verbinden met elkaar, daar gaat weer bekabeling en connectoren tussen zitten wat alleen maar een weerstand verhogende werking heeft. dus juist slechter in mijn optiek.

als durango echt voor het beste zou kiezen, kies je niet voor een sadlepack opstelling want 2 saddlepacks hebben een hogere weerstand als 1 gewone stick lipo

dus saddlepacks lipo's zjin beter als gewone lipo's :confused::rolleyes:

Gaat meer om de plaatsing bij Durango. Gewicht zit zo veel mogelijk in het midden.
Met een stickpack zou de motor/spur verder naar voren moeten en regelaar ontvanger meer naar buiten of bijv. op de batterij zoals bij de losi 22 waardoor het gewicht meer naar de voor- en buitenkant van de auto of hoger komt te liggen.

Back