Duratrax Evader EXB hop ups

Hey,

Met de aandrijflijn verbeteren bedoel ik -om het even simpel uit te leggen- de ronddraaiende staven die naar de wielen gaan te vervangen door metalen, tenminste als ze al niet van metaal zijn... Dat weet ik niet. En misschien nog wat andere dingen daar bij de motor zodat er niks kapot gaat, want brushless gaat SNEL!
kijk zeker voor betere stekkers, bijv. zoiets HobbyKing Online R/C Hobby Store : EC3 plugs (10pairs/set) $5.99 of deze, die zijn iets groter HobbyKing Online R/C Hobby Store : EC5 5mm Connector (Pair) $1.29 het kan ook iets anders zijn, je kunt ook eens gaan vragen bij de gewone modelbouwwinkel...

Ik zou voorstellen om een lipo uit te kiezen (vergeet niet, ik heb de beste lipo's al eens uitgezocht dus laat maar wat weten) met de oplader die ik al had genoemd kies daarvoor een soort plug uit en zet die overal op behalve tussen de motor en esc (daar zitten toch meestal goede op) met een ezrun set (zorg dat die genoeg amps kan verwerken) of een andere set en als het nodig is dus nog wat hop-ups...

Grts

Hey,

Met de aandrijflijn verbeteren bedoel ik -om het even simpel uit te leggen- de ronddraaiende staven die naar de wielen gaan te vervangen door metalen, tenminste als ze al niet van metaal zijn... Dat weet ik niet. En misschien nog wat andere dingen daar bij de motor zodat er niks kapot gaat, want brushless gaat SNEL!
kijk zeker voor betere stekkers, bijv. zoiets HobbyKing Online R/C Hobby Store : EC3 plugs (10pairs/set) $5.99 of deze, die zijn iets groter HobbyKing Online R/C Hobby Store : EC5 5mm Connector (Pair) $1.29 het kan ook iets anders zijn, je kunt ook eens gaan vragen bij de gewone modelbouwwinkel...

Ik zou voorstellen om een lipo uit te kiezen (vergeet niet, ik heb de beste lipo's al eens uitgezocht dus laat maar wat weten) met de oplader die ik al had genoemd kies daarvoor een soort plug uit en zet die overal op behalve tussen de motor en esc (daar zitten toch meestal goede op) met een ezrun set (zorg dat die genoeg amps kan verwerken) of een andere set en als het nodig is dus nog wat hop-ups...

Grts
Hallo edo,
Dank je voor je tips!
die ronddraaiende staven zijn volgens mij van plastic of graphite.
ik ga wel die lipo en lader kopen :)
waarom EZrun? is het goed? maar op de ESC zit tamiya stekkers.
die van duratrax bedoel ik.
kan je de EZrun op snelheid (toeren ofzo) afstellen? ik had gelezen.
bij mamba max zit er een usb op die kan je aan de pc vastmaken en dan
kon je de snelheid instellen en als je bijv op 100% throttle ingesteld had bijvoorbeeld.
Passen die stekkers ook aan de LiPo die je mij aangeraden hebt?
welke plugs raad je me aan?
ik wil ook graag shock's kopen want mijne zijn niet echt soepel meer
ik wil zo soepel mogelijke vering dat ze echt goed zijn.:P
I Maiestas I

Amai, jij hebt wel veel vragen... (geen probleem hoor)

Ezrun is gewoon goed in verhouding met de prijs en je kunt het ook afstellen, misschien wel niet met de PC...
Ik stuur je zo een PM met de beste lipo's van hobbyking (naar mijn mening).
Als je een brushless set + lader + lipo gekocht hebt, vervang dan de stekker aan de lipo, de laadkabel en de aansluiting voor de batterij aan de regelaar door goede stekkers. Welke weet ik niet goed, ik heb alleen een 1/18de en daar weet ik meer van. Ik weet niet of de EC3 dik genoeg zijn anders zou ik de EC5 plugs nemen.

Grts

EDIT: dit is een voorbeeld...
- Regelaar http://www.hobbycity.com/hobbycity/...rnigy__Brushless_ESC_60A_w/_Reverse_programm.
- Motor weet ik niet goed, ik heb enk ik gehoord dat de blauwe ezruns niet zo goed waren... Weet iemand dat?
- Hiermee kan je de regelaar programeren: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7187

Laatst bewerkt:
Back