Dutch 3D 2007 competitie weer open

• Topicstarter Topicstarter jvsjvs
  • Startdatum Startdatum
J

jvsjvs

Guest
Hallo allemaal,

Even een kort bericht. De Dutch 3D competitie voor 2007 is weer open. Je kunt je inschrijven op www.Dutch3D.org.

Let op dat de figuren als ook enkele regels zijn gewijzigd voor 2007, dus die moet je eerst even lezen!

De Dutch 3D competitie van 2006 was een groot succes, ik hoop dat 2007 een nog groter suces en nog meer plezier zal geven.

Om vast een beetje vooruit te lopen:
- RcHelistore zal weer met zijn grootse sponsoring van de partij zijn.
- SAB sponsort maar liefst voor 1620 euro aan bladen en canopies.
- QuickUK sponsort weer voor 600 euro aan vouchers.
- MFIS zal ook weer net als vorig jaar sponsoren.

Kortom, er is erg veel leuks te winnen, dus meedoen allemaal. De prijzen worden verloot onder alle deelnemers, dus iedereen heeft gelijke kansen.

Uiteraard is het plezier wat het geeft de belangrijkste reden om mee te doen. Verder kun je natuurlijk ook veel van elkaar leren, en leuke vlieg acties zien.

Met betrekking tot de inschrijving, wie het eerst komt het eerst maalt (we hebben een maximaal aantal deelnemers in verband met het aantal vluchten wat op 1 dag moet worden gevlogen).

Groeten,

John.

misschien een domme vraag maar
wat voor een vlieg kwaliteiten moet je hebben om hier aan mee te doen
ik vlieg nu 8 jaar heli en ben beginnend 3d er
het zou me geweldig lijken om is met een wedstrijd
mee te doen
of alleen al eens zon dag mee te maken

sorry iets te snel geantwoort heb je site nagekeken
heb wel intereese maar moet eerst vervoer voor die dagen regelen

mvg

Denny Muller

Hoi Denny,

Gewoon mee doen. Je kunt zodra je een beetje kunt vliegen al mee doen.

Dus ff vervoer regelen, en inschrijven.

Groeten,

John.

komt in orde ben met vervoer bezig en als het lukt wil ik alle 4 de wedstrijden meemaken
ik heb de figuren op de site bekeken
en ik denk dat ik me inschrijf voor de beginners
en dan kijk ik wel waar het schip strand
gaat mij er in de eerste plaat om ervaring op te doen

mvg
Denny Muller

ps
ik zag dat er bijna alleen nitro heli,s meedoen
ik kan me toch wel inschrijven met een trex 600 ?

Ja, vorig jaar deed ik ook mee met een electroheli. Als het een heli is mag het meedoen. Misschien doet er zelfs een turbineheli mee ;-)

Hoi,

Zal ff de weekenden vrij plannen, en dan zal ik mij denk ook inschrijven.
Mmmm zie dat ik figuren tot en MET 1,5 factor wel kan uitvoeren. Voor de rest moet ik echt gaan oefenen. Waarom altijd alles met piroetten? Vlieg mode 1 dat is al lastig genoeg. ;)

Groeten
Roel

Hoi,

Alle figuren van de Dutch 3D Experts klasse zijn nu middels video's op de Dutch 3D site te zien. Van elk figuur is er een video beschikbaar. Op deze manier kun je goed van te voren zien wat ongeveer de bedoeling is van elk figuur (www.Dutch3D.org).

Groeten,

John.

Ik heb me ingeschreven voor Venlo, de B klasse.

Ik zou het niet erg vinden als er ook wat videos zouden komen van die figuren... ;-)

Ron

Hoi Allemaal,

Ik heb van sommige figuren de beschrijvingen op de Dutch 3D site aangepast om ze te verduidelijken. Kijk dus allemaal even nog naar de beschrijvingen van de figuren die je wil vliegen.

Verder heb ik enkele van de sponsor items die worden verloot onder alle deelnemers op de site gezet: http://www.dutch3d.org/Sponsors.htm

Voor de luie mensen onder ons hier wat foto's:

600 euro aan QuickUK vouchers:

QuickUK.jpg

1620 euro aan SAB goodies:

SAB_Box.jpg

Oh, je wil weten wat er in die doos zit :)

SAB_goodies.jpg

Hier nog een foto van de canopies voor de T-Rex 450 en ARK X-400 helikopters:

SAB_Canopies.jpg

Verder zullen er nog veel grote prijzen zijn van RcHelistore, maar daar heb ik nog geen foto's van.

Nogmaals, de prijzen worden gewoon verloot onder alle deelnemers, ongeacht de uitslag. Schrijf je dus onmiddelijk in, en deel mee in de prijzen!

Groeten,

John.

Hoi Allemaal,

De eerste Dutch 3D wedstrijd van 22 April is op een militaire basis. Dit betekent dat indien je niet juist bent aangemeld, dat je niet op het veld kan en dus niet kan deelnemen. Dit geldt uiteraard ook voor de juryleden en de helpers, bezoekers etc.

Kortom: Alleen de mensen waar alle gegevens (zoals beneden in deze mail worden gevraagd) bekend zijn op de basis zullen toegang hebben tot de wedstrijd.
Let op dat je je ook moet kunnen legitimeren wanneer je het veld op wil. Neem dus je paspoort mee.

Zonder legitimatie kun je ook niet het veld op, en kun je dus ook niet deelnemen.

Dus stuur even de volgende gegevens (ook van iedereen die wil komen kijken) naar:
Raymond Houtman (Raymond.Houtman apestaartje planet.nl)
en naar
Laurens Thomas (laurenspiloot apestaartje hotmail.com)
en naar
John Vugts (john.vugts apestaartje tiscali.nl)

De gegevens:
Volledige naam + voorletters
Adres
Geboorteplaats
Geboortedatum

De gegevens moeten uiterlijk 6 april bekend zijn bij de bovenstaande mensen!

En neem je paspoort mee op de dag van de wedstrijd!

Groeten,

John.

ik heb het wel bij raymond gedaan
moet ik het ook bij jullie even doen

groetjes baileys

als het goed is hebben jullie allemaal een mailtje gekregen

groetjes baileys

Hoi Allemaal,

De uitslagen van de Dutch 3D wedstrijden met de details per figuur zijn weer beschikbaar op het Dutch 3D Forum: www.dutch3d.org.

Groeten,

John.

De beschrijving van alle 3D figuren op je website zijn echt interessant om te lezen! En al die simulator voorbeeld filmpjes, geweldig om naar te kijken en te leren!!!
:worship: Bedankt voor die waardevolle informatie, John!

Hoi,

Bedankt, ik hoop dat iedereen er wat mee kan, daar doe ik het voor.

Groeten,

John.

Back