Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even zonder gekheid.
Een vereniging richt je op om de belangen van een groep te behartigen.
er worden regels afgesproken waaraan je je moet houden.
Sommige mensen wordt een taak toebedeeld die verplichtingen met zich meebrengt en die ge-audit moet worden.
een vereniging brengt collectieve voordelen, kennis wordt gedeeld.
Volgens mij hebben we nu al een dergelijke situatie zonder een vereniging te zijn
Dus waarom een vereniging? wij voelen ons toch al door dit forum verbonden met elkander? we wisselen kennis uit en schaffen dingen collectief aan om goedkoper te kunnen vliegen.
Tijdens bijeenkomsten is een organisator aanwezig om de gedragsregels toe te lichten
enz enz
Ach, soms denk ik dat mijn grapjes toch wel heel duidelijk zijn, sorry dus niet altijd.
Maar in ieder geval heeft de titelwijziging wel wat aandacht gekregen.
Nee, geen vereniging, gewoon een clubje hobby-isten.
En (let op !! :wink: kom ik weer met een grapje !! ) voorwaarde is dat het grijs al door de haren schijnt, als er tenminste nog haren zijn. :wink:
Jammer, Justus !
Enige regel: Tussen West en Noord-West wordt er gevlogen!
Haren zat en grijs zat.
Deze decals vinden zal lastig worden Willem......
Snijden uit Orastick kan ook, wel een aardig klusje
De Spitfire krijgt deze kleuren:
Clavework Graphics
Ik ben er klaar voor !!
Als je nu toch vrij hebt en de postbode komt weer niet langs, dan kun je dit draadje misschien nog lezen: The NEW stuff! - RC Groups
Het is even wat leesvoer. (Je kan rustig af en toe wat overslaan).
Doet mij gelijk weer twijfelen of ik die techniek moet gaan gebruiken voor het bekleden en verstevigen van het EPP.
Doet mij gelijk weer twijfelen of ik die techniek moet gaan gebruiken voor het bekleden en verstevigen van het EPP.