Dutch RC Series 2009.

Ha Racers!

Weet iemand of er al een wedstrijdkalender (met data's) van de Dutch RC Series bekend is? Ik heb de homepage gevonden, maar kan op de een of andere manier niet door de site browsen..

Thanks in Advance,
Pascal.

De reglementen staan als het goed is net voor het weekend of in het weekend online. Zodra er meer nieuws is post ik het hier.

Martijn

ben vervoer aan het regelen.
als dat gelukt is kom ik ook rijden.

hopelijk tot dan martijn.

groeten Emiel

ok Emiel. Zou leuk zijn. Wij proberen ook met een groep de hele serie te rijden. Hopelijk kan je met een clublid mee rijden ofzo.

Martijn

Inschrijvingen gaan goed.
De Pro10's blijven wat achter helaas maar de stock zit goed vol.

Het is niet zeker of ik er ben Martijn. Ik heb een afspraak staan die ik was vergeten maar ik probeer hem te verzetten.

Hopelijk tot zondag.

hopelijk blijft het droog. Voorspellingen voor zondag zijn niet best

inderdaad Wesley. Maar ik houd mijn mond dicht ;) anders krijgen we weer hetzelfde als vorige week en dat willen we niet!
Zie jullie allemaal zaterdag (baan vanaf 10.00 uur geopend) en/of zondag.

Martijn

Hoi Hoi Hoi ik kan wel
ik doe mee
tot zondag!!!
Turbo testen lol!!

Er staat bij de inschrijvingen dat je verplicht bent om met een PT te rijden.
Dit geld alleen voor club wedstrijden. Voor de Dutch RC geld dit niet.
Dus mocht je geen transponder hebben kun je gerust mee doen.

Ik kan het zelf niet aanpassen op de site vandaar dat het er nog op staat.

Vul bij de transponder nummer 0000000 in. dan word je inschrijving geaccepteerd.

Dan nog het volgende.
Ik doe zaterdag de poort om 10 uur open. De club is dus niet om 12 uur open maar al om 10 uur.
Dan heb je wat meer tijd om te trainen.

Groeten Emiel

ok Emiel, super. Ik zal vanavond even deze info ook op de site Dutch RC Series 2009 (ERCE Eindhoven, AMCA Apeldoorn en RC Hotwheels Deventer) aanpassen.

Nu hopen dat het zaterdag en zondag droog is ;)

Martijn

Dankje Martijn.

Ze geven zaterdag bij ons aan lichte kans op een beetje regen en zondag 21 graden en droog.
Goed nieuws of niet dan?

Mooi tempratuur om te rijden.

Ik ben er al vroeg omdat dan iedereen die van ver komt wat langer kan trainen of vroeger kan komen zodat ze niet te laat thuis zijn.

Tot zatrdag en anders in iedergeval zondag.

Groeten Emiel

Back