Dutch Team for Denmark

Hallo vrienden kaasboeren,

Welke ploeg (niets met landbouw te maken) sturen jullie naar het Wee Kaa in Denemarken ? Of is het alweer de gelaarsde kat ?
TkClovdhi1U[/media] Gelaarsde Kat 3D - YouTube

Groetjes vanuit een ander kaasland,

Yves

@ Johan : nogmaals bedankt voor de wedstrijdkalender België 2013. Het wordt verdraaid spannend :schrik: Idur, zet de Duvels alvast maar in de coolerator :proost:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Johan : nogmaals bedankt voor de wedstrijdkalender België 2013. Het wordt verdraaid spannend :schrik: Idur, zet de Duvels alvast maar in de coolerator :proost:[/QUOTE]

Daar wordt voor gezorgd. Geen paniek, alleen den Orval is gerantsoeneerd.
Heb zopas het licht uitgedaan op mijn hobbykamer. Mijn toestellen zijn klaar voor de kompetitie. Nu ik nog ;).

Die worden volgend weekend bepaald als ik me niet vergis bij deze nog een warme oproep om op de eigen club een wedstrijd te laten door gaan. hoe meer wedstrijden hoe meer kans op slecht weer ;o)

@ Johan : nogmaals bedankt voor de wedstrijdkalender België 2013. Het wordt verdraaid spannend :schrik: Idur, zet de Duvels alvast maar in de coolerator :proost:

Daar wordt voor gezorgd. Geen paniek, alleen den Orval is gerantsoeneerd.
Heb zopas het licht uitgedaan op mijn hobbykamer. Mijn toestellen zijn klaar voor de kompetitie. Nu ik nog ;).[/QUOTE]

Idur,
Klaar voor de kompetitie ? Jou kennende heb ik daar niet de minste twijfels over. Voor een passende voorbereiding kan je terecht bij Rasmussussen of bij Tom Erwten. Die gasten weten van epowanten.
Ik wacht nog met spanning op een vlijmscherpe reaktie van de
Kaasboer-Topguns. Gezine die niet komt wordt het in Denemarken hoogstwaarschijnlijk de gelaarsde kat.
"Orval" : een nieuw sigerettenmerk is het niet ? Ben weinig geinteresserd want ik rook steeds minder. In feite alleen nog s'avonds voor de televisie als ik mijn schoenen uittrek. Groetjes,
Yves

Sevy,
Bedankt voor de morele steun. Nu gooi ik zeker 2 meter hoger.:D
Blij om te horen (lezen) dat de rook om je hoofd bijna is verdwenen. Het raam open zetten kan ook helpen zeker als je je schoenen uittrekt.
Heb je in Herentals al een kamer gereserveerd voor het WE van de 23ste?

Stadsschoenen

Yves,

geen laarsen dit jaar maar klompen en stadsschoenen.

Bas

Dit is goed nieuw Bas. Ik hoop dat ze jou met stadsschoenen en alles in het WK Team zetten. Het zou jammer zijn als oude talenten zoals jij en Alex Haa, Peter Aaa en Loet Wee niet naar het Tuborgland gaan. Overigens Loet Wee heeft een voetje voor want Helle komt uit ....:rolleyes:

Alles van die asbestus,

Yves

Rocking after midnight

Sevy,
Bedankt voor de morele steun. Nu gooi ik zeker 2 meter hoger.:D
Blij om te horen (lezen) dat de rook om je hoofd bijna is verdwenen. Het raam open zetten kan ook helpen zeker als je je schoenen uittrekt.
Heb je in Herentals al een kamer gereserveerd voor het WE van de 23ste?

Idur "the only genuine Snekeil" ,

Een echte hippie zoals ik behoeft toch geen kamer. Overigens, het WE van de 23ste ga ik met mijn dochter naar Milano. Tiens... mijn vrouw wil ook meekomen, en haar tweelingzuster ook. Looks like I am in heavy water - credit card abuse etc... want in Milano is de nieuwe lentekollektie te ontdekken. Als je 11 jaar bent zoals Magali is dit een "must".
'T is inmiddels kwart na één 's nachts hier (nightshift) dus tijd voor een aangepast muziekje FsJq60I33-I[/media] Gaye Rockin After Midnight instrumental - YouTube

Alles van die asbestus,

Sevy

Laatst bewerkt door een moderator:
Back