DX6I Beginers Vraagjes

• Topicstarter Topicstarter Justin-Esky-King-2
  • Startdatum Startdatum
J

Justin-Esky-King-2

Guest
Hey ,, Vandaag me nieuwe DX6I binnen gekregen..

Heb een beetje doorgelezen in de handlijding..
Maar kom er niet uit.. Me engels is ook weer niet zo goed he:rolleyes:
Heb beetje geneuzeld door het menu
Heb bij reverse wat veranderd heb het netzoals de king2 zender ingesteld ( Heb namelijk een king 2 )
dus de
AIL OP NOR
ELE OP REV
THR OP NOR
RUD OP NOR
GYRO OP NOR
PITC OP REV
Verder niks veranderd maar als ik nu de servo's in de receiver doe stuurt ze alles andersom..?
Dus als ik naar voren stuur gaan de servo's naar achter..
Als ik de stick naar achter stuur gaan ze naar voren..ENZV..
Hopelijk dat jullie me hier mee kunnen helpen?

Gr Justin Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je hulp heb het opgelost..
Maar mijn servo's staan een beetje erg laag ze moeten horizon tale staan maar hoe doe je dat ?
en hoe doe je de hh aan ??:turn-l:

Gr Justin

Doe Breeem anders een PB-tje.
Hij heeft een DX7 maar de menu`s zullen in grote lijnen wel hetzelfde zijn denk ik.

Bedankt voor je hulp heb het opgelost..
Maar mijn servo's staan een beetje erg laag ze moeten horizon tale staan maar hoe doe je dat ?
en hoe doe je de hh aan ??:turn-l:

Gr Justin

Justin... zorg dat je mid stick staat en GEEN trim aan.. als je nu de ontvanger aankoppeld zouden de servo's in het midden moeten staan...
Zo niet, dan moet je de servo armpjes een of meer tandjes verzetten.. en vervolgens de swashplate weer opnieuw afstellen.
Dit komt om dat de 0 punten van de nieuwe zender anders kunnen liggen dan je stock E-sky zender.

Het verdient zo wie zo de aanbeveling om de heli mechanisch en ZONDER trim af te stellen! En dat is gewoon mogelijk!!!

Frans...W

Justin... zorg dat je mid stick staat en GEEN trim aan.. als je nu de ontvanger aankoppeld zouden de servo's in het midden moeten staan...
Zo niet, dan moet je de servo armpjes een of meer tandjes verzetten.. en vervolgens de swashplate weer opnieuw afstellen.
Dit komt om dat de 0 punten van de nieuwe zender anders kunnen liggen dan je stock E-sky zender.

Het verdient zo wie zo de aanbeveling om de heli mechanisch en ZONDER trim af te stellen! En dat is gewoon mogelijk!!!

Frans...W
Ok.. Ga nu effe alles opnieuw afstellen ..
De servo armpjes staan wel heel erg naar beneden..
Ik dacht dat je niet aan die servo armpjes mocht komen?
Dacht dat het aan de zender lach..
Maar oke zal effe weer wat aandacht aan de king geven;)
zn ding is best moeilijk aftestellen als je het zelf moet doen
Gr Justin

Back