DX6i (ont)binden

Hallo, ik heb een probleempje, graag help.

Ik heb een Parkzone UM Cub met bijgeleverd zendertje. Na enige tijd heb ik een DX6i gekocht, en het cubje daaraan gebonden, wat zonder problemen lukte. Inmiddels heb ik de electronica van het cubje in een ander vliegtuigje geplaatst dat prima vloog met de DX6i. Gisteren evenwel heb ik het opnieuw gebonden aan het oorspronkelijke zendertje, wat werkte, maar nu wil hij niet meer binden aan mijn DX6i. Heb vanalles geprobeerd: op oorspronkelijke preselectie, op een nieuwe preselectie, batterijen zender vervangen, dichtbij, veraf... Niks werkt. Enige suggestie?

Ludo

Het opgeslagen model resetten waar je hem voor het laatst mee gebonden hebt.
Daarna opnieuw binden.

Ik heb jouw probleem ooit gehad met de Futaba 3PKS met de spektrum module. Voor mij was dat de oplossing. Dus wellicht helpt het bij de DX6i ook..

Dag Roel, bedankt voor de input. Ik heb inmiddels het oude zendertje in bind mode gezet zonder ontvanger (er zit geen resetmogelijkheid op), en daarna de DX6i terug gebonden met het parkzone-ontvangertje, en toen lukte het wel.

Ludo

Mooi dat het gelukt is. Ik bedoelde eigenlijk op de DX6i het model resetten waarmee je een keer gebonden hebt.

Back