Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad!... kost het minder energie om 2.4 Ghz op te wekken of zo?
helaassss:turn-l:...als je bij Heliguy bestelt krijg je vast ook wel een 230V laadsnoertje...
The hidden menu is available by pressing the two horizontal trim switches to the center (left one to the right and right one to the center) while switching on the transmitter.
A checksum and version is displayed (my one is 0.91 20071203) - after releasing the two trim switches it is accessible with the left horizontal trim switch moving it to the right.
Trainer, throttle cut and Rudd D/R seem to be display tests.
MIX switch set to 1 shows matrix with U M D values for T A E R (I assume upper middle down for throttle, aileron, elevation and rudder)
Switching one of the ELEV D/R , GYRO or AIL D/R switches to 1 enables to change the lower, middle and upper values by moving the sticks fully down, to the middle or fully up and holding them there for some seconds.
F MODE switch enables a Switch test, showing 0 or 1 for each switch and following any switch changes. The beeper is on while this menu is shown...
Pressing the roller shows the MONITOR, showing the servo positions while the sticks are moved. Unfortunately, I didn't find a way to modify the mode.
Pressing the roller again leaves the monitor and enters the setup list. I didn't find any additional setting in setup list and adjust list up to now."
Te laat...er zijn al wat waarden veranderd. Maar ik heb de originele opgeschreven.
....T ....A ...E ...R
U 933 974 944 936
...930 969 944 933
M 498 511 479 491
...497 506 477 495
D 054 057 060 016
...054 057 058 035
Alleen de waarde van Down Rudder wijkt veel af.
De vraag is of ik iets vernaggeld heb of juist goed gecalibreerd? In het bewuste menu staat namelijk: "Read up AD", "Read mid AD" en "Read down AD". Waarschijnlijk staat AD voor ADjustment. Dit betekent dat als de waarden nu niet goed zijn ze weer naar de juiste stand ge-adjust moeten kunnen worden. Hmmm we zullen zien...spannend:nosmile:
Heb je wel alle eventuele beperkingen v/d uitslag gecontroleerd? Ik opper maar wat: throttle cut, throttle hold? Heb je al gekeken in het throttle curve menu? Verschuift de verticale lijn daar wel van 0 naar 100 als je de gasstick van low naar high beweegt?!
Wellicht dat anderen je precies kunnen uitleggen waar dit aan ligt...
het throttle curve menu werkt alleen als je in een heli programma zit. ik zit in een vliegtuig programma, ik heb inderdaad gekeken in het hidden menu en bij de calibratie waarden, maar als ik mijn gasknuppel beweeg veranderd er niets. de andere functies(aileron,rudderen elevator) bewegen wel. ook in het travel adjust menu gebeurd er niets als je de gasknuppel beweegd. gisteren shop in amerika gebeld en vandaag gaat die retour naar amerika, en als het goed is krijg ik voor de verzendkosten die ik maak een tegoedbon (voor mij goed daar ik in deze webshop toch regelmatig bestel) gelukkig nu even op vakantie dus hoef de zender niet al te lang te missen en daar ik deze zender gebruik als trainer zender voor mijn zoontje is het niet zo'n ramp, daar er bij ons in de club meerdere spektrum zenders zijn die ik aan min jr x9303 2,4 ghz kan koppelen....
maar toch bedankt voor de info......
bedankt. had er even niet aan gedacht om in de gebruiks aanwijzing te kijken.
en heb er hier eigenlijk nog niks overgelezen... maar heeft iemand al een probleem met het scroll wiel gehad? had op rcgroups gelezen dat die nog wel is in de behuizing wil verdwijnen.
Wat is 'veel'? Laten we hopen dat het maar een klein percentage zenders betreft waar dit mee gebeurt.hier las ik ook veel over op rc groups, ik heb hier echter nog nooit een probleem mee ondervonden en het doet ook heel degelijk en stevig aan.