Dymond-Smart regelaar van Staufenbiel

• Topicstarter Topicstarter schweinsberg
  • Startdatum Startdatum
S

schweinsberg

Guest
Vanwege de goede verhalen over de Last Down, heb ik de Last Down V2 op de beurs in Dortmund gekocht met de aanbevolen motor en regelaar.
Mijn probleem is, is dat de beschrijving van de regelaar, de Dymond-Smart, niet beschreven wordt wat in het “Programmierpunkt” “Werkeinstellung” ( 1x, 2x en 3x een lange toon) wordt geprogrammeerd.
Wie kan mij hierbij helpen??

Hans

Heb je overwogen om zo'n programmeerkaartje te gebruiken?

Zelfde type is ook te vinden bij RCtechnics.

dag Hans,

Ik ken die regelaar niet, begrijp ook de vraag niet helemaal :wink:
Heb je een link naar de handleiding?

Harold,

Even op de site van RC tchnics gekeken maar daar kan ik de Dymond-Smart regelaar niet vinden.
Wie weet of het programmeerkaartje op de Dymand-Smart regelaar werkt?
Op de site van RC technics is de gebruiksbeschrijving te dowloaden. Haar dit lukt mij niet. Wie heeft die digitaal?

Dymond smart is geen merk, maar een sticker. Staufenbiel plakt "dymond" op alles wat zelf geimporteerd of gefabriseerd is.
Bij RC tecnics zijn dezelfde regelaars met een himodel sticker. Kijk naar plaatje van de programmeerkaart. die is identiek.

Je kan het kaartje ook gewoon bij staufenbiel. Punt is dat programmeren zoveel prettiger gaat met kaartje.

Harol,

Bedankt voor alle informatie. Vandaag heb ik op internet de beschrijving van van het kaartje gevonden. Waarbij ik zie dat de Bebriebeinstellung de schakelfrequentie van de regelaar moet zijn. Maar ik ga voor de zekerheid toch maar een kaartje kopen. :lol:

Hans

Back