hallo,
ik heb sins kort een dynam hawk sky, en daar heb ik al lekker aan zitten prutsen ...
ik wou in eerste instantie een simpel toegangs luikje maken om bij de ruimte te kunnen onder en achter de vleugels te kunnen,
maar naarmate ik er verder mee ging is het meer een multifunctioneel platform geworden
zover heb ik en val luik,een afsluit plankje, en een doorzichtig kamera koepel gemaakt
het "frame" is gemaakt van een plexiglas deksel van een ipod shufle doosje versterkt met
gamma verf roer latje met een zo groot mogelijk gat erin
hier ondersteund door satéprikkers in het vliegtuig geplaatst en vast gelijmd
met de andere kant van het doosje als koepel bedoeld voor mijn flycam one ECO v2 die momenteel nog in de post zit
deze is niet echt aërodynamisch verantwoord maar dat komt nog
valluik geïnstalleerd...
maar die was * crap * servo was te zwak, dus meteen een versie 2.0 gemaakt met een grotere servo en beter afgewerkt
helaas nog geen foto van de 2.0 geplaatst want de lijm droogt momenteel
en morigen wort hij zwart gespoten
voor de nieuwschierige onder ons : versie 1.0 weegt 34 gr
en het geplaatste frame weegt 30 gr
hoe het met balans gaat weet ik nog niet dus dat zien we vanzelf wel maar het is iig erg leuk om te prutsen
updates volgen
iemand enig idee (richtlijn) hoeveel gewicht ik maximaal mee kan nemen in deze easystar kloon?
Gr Onno
ik heb sins kort een dynam hawk sky, en daar heb ik al lekker aan zitten prutsen ...
ik wou in eerste instantie een simpel toegangs luikje maken om bij de ruimte te kunnen onder en achter de vleugels te kunnen,
maar naarmate ik er verder mee ging is het meer een multifunctioneel platform geworden
zover heb ik en val luik,een afsluit plankje, en een doorzichtig kamera koepel gemaakt
het "frame" is gemaakt van een plexiglas deksel van een ipod shufle doosje versterkt met
gamma verf roer latje met een zo groot mogelijk gat erin

hier ondersteund door satéprikkers in het vliegtuig geplaatst en vast gelijmd

met de andere kant van het doosje als koepel bedoeld voor mijn flycam one ECO v2 die momenteel nog in de post zit

deze is niet echt aërodynamisch verantwoord maar dat komt nog
valluik geïnstalleerd...

maar die was * crap * servo was te zwak, dus meteen een versie 2.0 gemaakt met een grotere servo en beter afgewerkt
helaas nog geen foto van de 2.0 geplaatst want de lijm droogt momenteel
en morigen wort hij zwart gespoten

voor de nieuwschierige onder ons : versie 1.0 weegt 34 gr

en het geplaatste frame weegt 30 gr
hoe het met balans gaat weet ik nog niet dus dat zien we vanzelf wel maar het is iig erg leuk om te prutsen

updates volgen
iemand enig idee (richtlijn) hoeveel gewicht ik maximaal mee kan nemen in deze easystar kloon?
Gr Onno