DYS 3 axis gimbal freaks! Help!

Hallo allemaal!!

Ik heb vandaag mijn DYS 3 axis gemonteerd. Laatste firmware erop maar dat ding freakt als een gek!!!! Trilt alle kanten op en doet niets van wat hij zou moeten doen..... Mijn vraag... wat nu???*
Ik heb al geprobeerd de sensor op 6 assen de callibreren maar geen verschil.... iemand?

Filmpje
http://youtu.be/TV53jfFIiIU

Ik herken het beeld wel, maar dat was met een cheap china gimbal, met Brugi firmware. Lang mee zitten klooien met de software on het goed te krijgen. Later met simplebgc werkte het ineens wel goed. (maar hier heb jij verder niks aan) Heb je de juiste spanning er op staan?

re Dys3

Hoi,

Ik heb er inmiddels ook aardig wat snoeiwerk in zitten maar het wordt steeds beter dus het lukt wel...

Staan je motoren op de juiste hoeveelheid poles ( 14 )
Als ik zo op je filmpje kijk staan er misschien wat vinkjes bij de reverse van de motoren. Probeer hier eens wat te veranderen.
Ik denk ook dat je de power naar je motoren moet opschroeven in de software. Let wel op dat ze niet te heet worden, dan moet je wat terug.
Verder wat stoeien met je PID's. Dan het punt van oscilleren gaan opzoeken en dan iets terug. Je kan dan goed het realtime data tabblad gebruiken of de trilling er uit is.
Als je denkt dat het allemaal aardig staat dan even disconnecten ,alles los, ook van de computer en opnieuw opstarten en kijken.

Hier nog ff een voorbeeldje van wat je er dus uit kan krijgen.
ZPQmGN5Ocv4[/media] in Simonshaven - YouTube

Suc6.
Peet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back