Goedendag, ik wou mijn e-firestorm uitrusten met aluminium. Weet iemand een winkel waar ik de onderdelen kan kopen die ook naar nederland verzend en kan betalen met pay-pal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedendag, ik wou mijn e-firestorm uitrusten met aluminium. Weet iemand een winkel waar ik de onderdelen kan kopen die ook naar nederland verzend en kan betalen met pay-pal.
Zou ik niet doen als je hem gaat gebruiken voor te bashen.
Waarom dan wel niet?Zou ik niet doen als je hem gaat gebruiken voor te bashen.
wel, dan zal de eerste (gemodificeerde) wedstrijdvaardige (daarmee bedoel je wss meer onroad stabiliteit?) er binnenkort aankomenMaar een E firestorm heeft geen hop ups nodig, hij is std al goed genoeg.
Rustler vind ik meer een bash type, niet echt wedstrijdvaardig zeg maar, E firestorm daarin tegen wel.
wel, dan zal de eerste (gemodificeerde) wedstrijdvaardige (daarmee bedoel je wss meer onroad stabiliteit?) er binnenkort aankomen![]()
Rustler vind ik meer een bash type, niet echt wedstrijdvaardig zeg maar, E firestorm daarin tegen wel.
Kijk maar eens op die fora die ik al aangaf... daar zijn reeds mensen die er wedstrijden mee doen en behoorlijk goed scoren. De voornaamste dingen die zij wijzigden waren :
- banden
- Goede lipo batterij
- schock springs
- schock oil
- 10.000 Diff oil
- gewicht balanceren (en eventueel extra gewicht op de front arm)
De standaard e-firestorm al goed genoeg, uit ervaring weet ik dat de zender gewoon baggerslecht is, veel storing.Mijn eigen ervaring is dat de standaart e firestorm eigenlijk goed genoeg is zeg maar dat bedoel ik er zeg maar mee ,dat hij standaart AL goed genoeg is maar kan natuurlijk altijd beter.
Maar ook kijk naar een Full alu rustler en een standaart E firestorm, ga op het circuit rijden ik denk bijna zeker dat toch die E firestorm wat sneller zal zijn