Hoi Martin, ik vlieg al een paar jaar met heli's, niet de 6 kanaals maar de fp 4 kanaals en heb hier veel lol in.
Ik wilde graag wat meer en kwam op het idee om een vliegtuig te kopen, in eerste instantie wilde ik alleen gaan vliegen, vandaar dat ik de apprentice gekocht heb maar kwam erachter dat het op een club erg gezellig kan zijn, dus werd ik lid.
Ik ben niet één van de snelste leerlingen en geloof mij maar, ik heb wat heli's de prak in gevlogen.
Tuurlijk leer je door schade en schande maar als je met de opzet van de apprentice dat een beetje kunt beperken, dan vind ik dat helemaal niet erg.
Zoals ik in mijn vorige bericht al zei: ik vlieg nu in expert mode, zonder de hulp van de giro en dat gaat goed maar ik moet nu zeker veel vlieguren gaan maken om het goed onder de knie te krijgen.
Er is natuurlijk nog een volgende stap en ik zat te denken aan een Calmato. Maar.......... eerst vlieguren maken.
En geloof mij maar, ik heb erg veel lol met mijn apprentice en daar gaat het uiteindelijk om