Ik wil een (heel) klein coaxje voor thuis kopen en heb even een quickscan gedaan voor wat ik wil...
E-flite Blade mcx, ca. 105 euro op de mat (Lindinger.at)
+ heel licht en fijntjes, radio is kwalitatief erg goed begrijp ik, leuk zendertje
- canopy beetje hoekig, 5-in-1-board (lineaire servo's), dure lipotjes, laden gaat via penlights
Walkera Lama 2, ca. 70 euro op de mat (Dealextreme.com)
+ goedkoop, mooi dingetje, goedkope lipotjes
- 5-in-1-board (lineaire servo's), lelijke zender (minder gadget-achtig)
Wakera lijkt de Lama 2 een beetje te dumpen op dit moment. Er schijnt de nodige verbetering in de kwaliteit te zitten, maar is deze van voor of na deze periode?
Walkera 5G6, ca. 73 euro op de mat (Dealextreme.com)
- is vervangen door de 5G6-1, waar de nodige verbeteringen in zitten (motoren, frame, servo's), ook weer die zender
Lijkt dus ook een beetje gedumpt te worden
Wakera 5G6-1 metalhead, 110 euro op de mat (Chinesejade.com)
+ mooi en goed
- ook weer die zender, 35% duurder dan voorloper met kunststof head; is ie dat waard?
Alle heli's hebben een 2.4 GHZ-radio
De 5G6-1 lijkt de beste keuze, maar is die het geld waard?
E-flite Blade mcx, ca. 105 euro op de mat (Lindinger.at)
+ heel licht en fijntjes, radio is kwalitatief erg goed begrijp ik, leuk zendertje
- canopy beetje hoekig, 5-in-1-board (lineaire servo's), dure lipotjes, laden gaat via penlights
Walkera Lama 2, ca. 70 euro op de mat (Dealextreme.com)
- 5-in-1-board (lineaire servo's), lelijke zender (minder gadget-achtig)
Wakera lijkt de Lama 2 een beetje te dumpen op dit moment. Er schijnt de nodige verbetering in de kwaliteit te zitten, maar is deze van voor of na deze periode?
Walkera 5G6, ca. 73 euro op de mat (Dealextreme.com)
- is vervangen door de 5G6-1, waar de nodige verbeteringen in zitten (motoren, frame, servo's), ook weer die zender
Lijkt dus ook een beetje gedumpt te worden
Wakera 5G6-1 metalhead, 110 euro op de mat (Chinesejade.com)
+ mooi en goed
- ook weer die zender, 35% duurder dan voorloper met kunststof head; is ie dat waard?
Alle heli's hebben een 2.4 GHZ-radio
De 5G6-1 lijkt de beste keuze, maar is die het geld waard?