e-flite ultra micro 4-site indoor 3d vliegtuig prijscheck

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door sicarius, 1 aug 2021.

  1. sicarius

    sicarius

    Lid geworden:
    5 mrt 2013
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Hoorn e.o.
    Beste MBF'ers,

    Ik ben al een héééle tijd niet meer bezig met modelbouw en vliegen, dankzij het gezinsleven is dat er een jaar of 6 bij in geschoten. Nu het voor mijn dochter een beetje interessant begint te worden ben ik maar eens de zolder aan het opruimen om te kijken of we iets moois voor haar kunnen bouwen.

    Nu kwam ik deze doos in een vergeten hoekje tegen, met daarin een e-flite ultra micro 4-site 3d vliegtuigje in zeer goede staat.

    Ik heb deze ooit in een partijtje van een andere MBFer overgenomen, maar nooit uit de doos gehaald. blijkbaar ging deze in de vroege 2000'er jaren voor net geen 100 euro over de toonbank. Nu kan ik er geen enkele van vinden, en ik heb best lang gezocht.
    Omdat ikzelf niet zo'n indoor fan ben denk ik er aan om deze te verkopen (als dat überhaupt nog de moeite waard is).
    Weet iemand hier wat dit ding in deze staat vandaag de dag waard is?



    IMG_20210801_185807.jpg IMG_20210801_185842.jpg
     
  2. FStrating

    FStrating

    Lid geworden:
    28 feb 2011
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Veghel
    Het probleem met deze versie’s is de ontvanger. Deze is nog DSM2 van Spektrum en dit protocol is niet meer toegestaan bij de nieuwe Spektrum zenders. Natuurlijk zijn er nog voldoende “oudere” Spektrum zenders in omloop maar het maakt de bruikbaarheid van dit vliegtuig wat minder. Met windstil weer is deze prima buiten te vliegen en zit natuurlijk wel in de gewichtsklasse onder de 250 gram.
     

Deel Deze Pagina