C
Coky
Guest
2 weken geleden een Walkera 22e besteld, eindelijk binnen vorige week en meteen proberen te vliegen.
1e accu leeg na wat gespring, maar ik merkte dat de heli erg onrustig was. Omdat ik een guppie ben op dit gebied, dacht ik dat het wel normaal zou zijn. De derde accu ging, na wat afstellen, wat beter. Heli was nog steeds er onrustig en de staart reageerde niet elke keer even lekker.
Eindelijk 20 seconden in de lucht, maar..... helaas ook een hele dikke crash.
- Tail BOOM geknakt
- landingsgestel kapot
- Main frame kapot bij aansluiting van de tail BOOM.
Inmiddels heb ik de onderdelen besteld en ga ik binnen kort proberen om de heli weer operationeel te maken. Ik stuitte echter op het volgende probleem. De bedrading naar de staartrotor, ik ben bang dat ik die even moet los solderen klopt dat?
Als ik de heli weer klaar heb, hebben jullie dan nog tips voor me?
Ik woon overigens in Asten, vlakbij Helmond, deurne
Groeten,
1e accu leeg na wat gespring, maar ik merkte dat de heli erg onrustig was. Omdat ik een guppie ben op dit gebied, dacht ik dat het wel normaal zou zijn. De derde accu ging, na wat afstellen, wat beter. Heli was nog steeds er onrustig en de staart reageerde niet elke keer even lekker.
Eindelijk 20 seconden in de lucht, maar..... helaas ook een hele dikke crash.
- Tail BOOM geknakt
- landingsgestel kapot
- Main frame kapot bij aansluiting van de tail BOOM.
Inmiddels heb ik de onderdelen besteld en ga ik binnen kort proberen om de heli weer operationeel te maken. Ik stuitte echter op het volgende probleem. De bedrading naar de staartrotor, ik ben bang dat ik die even moet los solderen klopt dat?
Als ik de heli weer klaar heb, hebben jullie dan nog tips voor me?
Ik woon overigens in Asten, vlakbij Helmond, deurne
Groeten,