E.M.C.R. Rozenburg Fly In 50 Years.

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door Alexzzz, 13 jun 2022.

  1. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.401
    Locatie:
    Spijkenisse
    flyeremcr.jpg

    16 en 17 juli kan er weer gevlogen worden met "moving scenery".
    We nodigen je graag uit om samen met ons te komen vliegen op (naar onze mening) 's lands mooiste [​IMG]

    Wij kijken er naar uit!

    https://forms.gle/FFVusEdE748jddHd7
     
    Vinze vindt dit leuk.
  2. Mugen MRX-3

    Mugen MRX-3

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    3.100
    Locatie:
    Thuis
    Wat een geweldige dag Gisteren :thumbsup:
    Lekker gevlogen, helaas de Sukhoi SU-31 gecrasht :mad: maar dat maakte de RedBull Calmato weer goed,
    geweldig om mede piloten eerst te horen mompelen…. Oohhww das een leuk trainertje om even later op de achtergrond opmerkingen te horen als “godsakke kijk dat ding gaan dan “ :D
    ondanks de crash een heerlijke dag gehad met alleen maar vriendelijke en gezellige mensen
    Al woon ik volgend jaar in de andere kant van nederland…. De EMCR meeting is zeer zeker de moeite waard.




    ohwja…. Voor de vele medelevende piloten….. oorzaak van de crash bleek in de aanzuiging van de tank te zitten… enorm kut dat ie zo laag bij de grond afsloeg en ik in een fractie moest beslissen: het magneetbos met hoge doornstruiken in of proberen te keren… het laatste leek te lukken tot een aileron de grond raakte met de radslag als gevolg….. btw. toestel is te repareren
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2022
  3. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.778
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Jammer.... Dat heb ik dan net weer gemist.... Ik lig momenteel op paal 78, en kan ze min of meer zien vliegen...
     

Deel Deze Pagina