E-maxx met hacker c-50 schulze combo

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Peter L, 13 jun 2010.

  1. Peter L

    Peter L Guest

    Hallo, ik kan een E-maxx met een hacker c-50 en schulze 18.97kwf kopen heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb gelezen dat dit setje zeer snel oververhit kan raken. Op wat voor accu's draait dit setje het beste? Is er iemand die mij kan adviseren?
     
  2. Byte

    Byte

    Lid geworden:
    20 dec 2007
    Berichten:
    1.376
    Locatie:
    Venlo, Nederland
    Ik heb de motor zowel als de ESC hier, beide jammer genoeg nog niet uitgeprobeerd. Wat ik je wel kan zeggen is dat de Hacker degelijk gebouwd is, het zijn beide wel al iets oudere dingen, vooral de regelaar maar dat betekend zeker niet dat ze slecht zijn.

    Ik weet niet of we het over dezelfde verkoper hebben maar als dat wel zo is: de verkoper heeft een érg hoge verkoopprijs en heeft dat ding al ontzettend lang te koop staan. (Die verkoper die ik bedoel had die E-Maxx met C50 en Schulze al erg lang op MP staan, nu staat ie er niet meer op maar er zijn niet zoveel E-Maxx's met een C50 en Schulze dus ik denk dat we het over dezelfde verkoper hebben)
     
  3. Peter L

    Peter L Guest

    Bedankt voor je reactie, ja we hebben het over dezelfde verkoper op MP.
     
  4. TheNewbie

    TheNewbie Guest

    Die gast die die emaxx verkoopt naait je want hij verkocht ook een stampede nieuw in doos(zogenaamd want hij heeft zelf plasticfoliemachine) en die had gewoon een kapotte esc en motor dus hij naait je met kapotte esc's en motoren. en soms ook emaxxes waarvan die zegt dat ze nieuw zijn maar die heeft die gewoon schoon gemaakt en na 3 ritjes zijn ze kapot
     
  5. Peter L

    Peter L Guest

    Dan weet ik genoeg!
     
  6. bokkenrijder

    bokkenrijder Guest

    *Op last van robert verwijderd*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2011
  7. TheNewbie

    TheNewbie Guest

    die stampede is hier op het forum geweest;)
     
  8. Olii

    Olii

    Lid geworden:
    14 feb 2009
    Berichten:
    1.897
    Locatie:
    Lier BE
    Ik snap Bokkenrijder, Voor hetzelfde geld beschuldig je iemand terwijl het onterecht is:confused:.

    En wie heeft die stampede dan gekocht als je het toch zo goed weet.
     
  9. bokkenrijder

    bokkenrijder Guest

    *Op last van robert verwijderd*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2011

Deel Deze Pagina