Ik zoek een e-aandrijving +bijbehorende esc voor een zwever a 2,8 kg . Een 35ér motor (700 -800kv) of vertraagd .
Alvast bedankt .
Gr albert
Alvast bedankt .
Gr albert
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Albert ik zou voor jou een nieuwe 3548 700 en een regelaar van 3o amp hebbenIk zoek een e-aandrijving +bijbehorende esc voor een zwever a 2,8 kg . Een 35ér motor (700 -800kv) of vertraagd .
Alvast bedankt .
Gr albert
Hallo Albert, ik heb ook nog zo een motor van graupner met vaste regelaar alles nieuwHallo Albert, ik zou voor jou een nieuwe 3548 700 en een regelaar van 3o amp hebben
Roger, heb je wat meer gegevens voor mij ?Hallo Albert, ik heb ook nog zo een motor van graupner met vaste regelaar alles nieuw
gg.roger
Het is misschien makkelijker om via WhatsApp te communiceren dan kan ik je ook foto's sturen als je mij via PB je whatsap nummer stuurtRoger, heb je wat meer gegevens voor mij ?
type /merk. Alvast bedankt
MVG albert
Het is misschien makkelijker om via WhatsApp te communiceren dan kan ik je ook foto's sturen als je mij via PB je whatsap nummer stuurt
Gr.roger