E-RES setup’s

Discussie in 'F3-RES' gestart door Rob.M, 18 aug 2020.

  1. Rob.M

    Rob.M

    Lid geworden:
    13 mei 2013
    Berichten:
    255
    Locatie:
    Tolbert groningen
    Hoi mede lezers/vliegers,

    Open dit topic om dat ik deze nog niet tegen ben gekomen. en ik erg benieuwd ben naar wat voor electro setup de meesten gebruiken. Ben zelf van plan een electro romp te gaan bouwen voor mijn RESopens. Maar dan net wat anders dan wat ik de ik het meest tegen gekomen met de hacker motor mer vertraging. vergelijkbare setup/montage manier bij de f5k. https://www.hyperflight.co.uk/products.asp?code=SN2E-PWRSET&name=snipe-2e-power-set-33g-2580-rpm-v

    Maar dan de sunnysky 1806 2380kv met een 7x4 prop op 2s met een blheli esc.

    Zijn er piloten die zo iets al eerder hebben gedaan of in gebruik hebben ?

    Gr Rob
     
  2. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Ik heb 3 E-res modellen ben bezig met nummer 4 van deze ben ik een bouwverslag hier aan het maken
    voor dat model heb ik voor de Hacker gekozen. Mijn andere 3 zijn uitgerust met Power lines 1010

    andere opties zijn;
    Leopard LC250-25 / 7T 6pol 4750KV
    powerline 1010 Micro Edition 5:1NL/T
    Hacker A10-7L +4,4:1
    en momenteel een favoriet is de DYS D2225 - 1350 KV dit is een budget optie meen 20 euro
     
  3. Rob.M

    Rob.M

    Lid geworden:
    13 mei 2013
    Berichten:
    255
    Locatie:
    Tolbert groningen
    De motor is binnen heeft natuurlijk ook test gedraaid. Trekt 14amp met en 2s en een 7x4 vaste prop. Kom dan op net 100 wat uit dat zal snel genoeg omhoog gaan. Schat die 470 gram zal gaan wegen.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    in welk model moet de setup komen
     
  5. Rob.M

    Rob.M

    Lid geworden:
    13 mei 2013
    Berichten:
    255
    Locatie:
    Tolbert groningen
    Komt op de res opens. Ga zelf de romp tekenen en pas maken voor de motor de motor komt op neus. In het bovenstaande linkje van hyperflight kan je zien wat het moet worden.
     

Deel Deze Pagina