@WesleyK: als je de bedrading van de motor ook doet met de gevlochten mantels is het wel zo dat je een stuk flex mist in de bedrading.
Je motor kan op 2 manieren bevestigt zijn, hoog en laag. meeste mensen hebben laag, dit is standaard, echter kon ik dat niet, ik heb aan de achterkant van de motor een extra steun zitten die de motor op zijn plek houd en meer stijfheid aan het chassis geeft. (dit voorkomt ook slijtage aan je spurgear omdat je motor recht blijft, met alleen een bevestiging aan de voorkant zit er toch wat flex in de motor, en hij heeft zeker genoeg kracht om dat weg te drukken.)
Het nadeel van die steun is dus dat ik de hoge motor positie moet gebruiken (scheelt 4mm) waardoor je zwaarte punt hoger komt. ik heb gekozen voor stijfheid en degelijkheid.
Als je de hoge motor positie neemt en je wil ook de gevochten mantels gebruiken moet je er wel rekening mee houden dat het niet meer mogelijk is om een groot spurgear te gebruiken.
Je moet dan 54t gebruiken en kan als je langzamer wil en zwaarder terrijn bijvoorbeeld 15t pinion nemen, dan zit je ongeveer op de zelfde overbrenging als 18/65. om dat kleinere pinion kwijt te kunnen moet je dan weer wat van de mmm hold down bracket af halen.