E-revo black edition

• Topicstarter Topicstarter bobbeldorp
  • Startdatum Startdatum
Maar hoe krijg je het dan bij de accukabels van je ESC? Daar zit toch aan de ene kant de ESC en de andere kant de TRX plugs? Wel nice! Wil dat zeker ook nog gaan doen :).

de gouden connectors van de traxxas pluggen kan je er met een tang uit drukken. maar daar heb ik wel nieuwe aan gesoldeerd. die van mij waren beschadigt. (niet door het er uit drukken overigens)

Ja vonkt flink, zeker als je altijd schakelaar laat aan staan.
Ik zie nu overigens op de site van conrad dat het meer een zilverkleurig kleur is, en het lijkt wel metaal? Dat is wel erg nice :)!

het is metaal met kunststof gevlochten. ik ben er erg tevreden over...

de wielen moet ik nog doen, ik heb drie setjes, en ik wil ze alle drie even opnieuw tapen, en schoon maken.

voor bij de zwarte kap heb ik zwarte wielen, en bij de herbie kap horen toch echt witte wielen, denk ik. als de kap af is ga ik er ook even zwart naast houden. eens kijken hoe dat staat. natuurlijk word het wil wel mooier na een goede schoonmaakbeurd, maar daar was ik nog niet aan toe gekomen.

@WesleyK: als je de bedrading van de motor ook doet met de gevlochten mantels is het wel zo dat je een stuk flex mist in de bedrading.

Je motor kan op 2 manieren bevestigt zijn, hoog en laag. meeste mensen hebben laag, dit is standaard, echter kon ik dat niet, ik heb aan de achterkant van de motor een extra steun zitten die de motor op zijn plek houd en meer stijfheid aan het chassis geeft. (dit voorkomt ook slijtage aan je spurgear omdat je motor recht blijft, met alleen een bevestiging aan de voorkant zit er toch wat flex in de motor, en hij heeft zeker genoeg kracht om dat weg te drukken.)

Het nadeel van die steun is dus dat ik de hoge motor positie moet gebruiken (scheelt 4mm) waardoor je zwaarte punt hoger komt. ik heb gekozen voor stijfheid en degelijkheid.

Als je de hoge motor positie neemt en je wil ook de gevochten mantels gebruiken moet je er wel rekening mee houden dat het niet meer mogelijk is om een groot spurgear te gebruiken.

Je moet dan 54t gebruiken en kan als je langzamer wil en zwaarder terrijn bijvoorbeeld 15t pinion nemen, dan zit je ongeveer op de zelfde overbrenging als 18/65. om dat kleinere pinion kwijt te kunnen moet je dan weer wat van de mmm hold down bracket af halen.

Ik dacht dat die HPP motor mount prima werkte met 18/54? En dan gewoon normale positie.

Welke vertanding gebruik je nu dan op hoeveel S?
18/65 is eigenlijk enkel bedoelt voor NiMH, op 4S wil je toch wel naar 18/54 toe, zeker met onze Nederlandse temperaturen kan dat wel. In de zomer wel even temps in de gaten houden. Met kleine lichte wielen zoals Badlands kan je zelfs wel naar 20 of 21 pinion.

ik rij nu op 4s 18/54 en op 6s 14/54, maar ik moet nog kijken wat ik fijn vind, dit is mijn uitgangspunt.

de hpp motor houder die ik heb is versie 2, en die kan in ieder geval alleen met de hoge positie. anders klopt de schuine kant aan de achterkant niet. van versie 1 weet ik het niet zeker, maar ik geloof dat ze alleen de motor houder hebben veranderd en niet de gleuf waar hij in valt, dus dat zou betekenen dat het dan ook alleen hoog kan.

nee dat is niet de goede, je moet die voor de kookwas hebben. en die zit niet in zakjes maar in blikjes... (ook wel tinnetjes genoemd) kijk anders op mijn foto's in dit topic..

die andere werken niet...

Dit ziet er erg netjes uit zeg! Was verbaast te lezen en te zien dat dat verven zo goed lukt. Petje af.

ben benieuwd naar het absolute eindresultaat

Back