E-revo brushless, Welke bodies passen hier op?

• Topicstarter Topicstarter Niet technische muts
  • Startdatum Startdatum
N

Niet technische muts

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben een enorme niet technische muts met een vriend die helemaal dol is op zijn brushless E-Revo....

Nu is hij binnenkort jarig en wil ik graag een nieuwe body voor zijn auto kopen... maar ik kom er niet uit :confused:

Hij heeft de standaard body waarmee de auto geleverd is, en de Proline Slipstream E-Revo body. Maar na een week googelen ben ik toch hulp nodig... Ik snap namelijk niks van al die schaalmodellen, types enz.

Ik zoek een body, een monstertruck achtige soort, die zonder veel aanpassingen op de E-Revo past.

Wie kan mij helpen????

geef hem stickers XD
dan kan hij zijn oude bekleven xD

Ik moet eerlijk zeggen dat je voor de benaming die je jezelf hebt gegeven al heel goed op de hoogte bent van de details van de hobby van je vriend! complimenten..

Robert (die geen verstand heeft van auto's dus zijn mond verder houd)

Haha de stickers heb ik al besteld! ik weet dat de meeste clear bodies geleverd worden met stickers, maar extra is natuurlijk nooit weg.

Nog even een kleine toevoeging, die van proline beviel hem heel goed omdat hij steviger is.

Tja... en ik ben ook niet technisch maar heb een redelijk goed geheugen, en aangezien hij er graag over praat... onthoudt ik nog wel eens wat haha.

Proline
Volgens de site passen onderstaande allemaal op een E-Revo. Proline heeft meerdere modellen, maar of die passen/passend te maken zijn voor de E-Revo zou ik je niet durven zeggen.
1972 Chevy C10 Long Bed Clear Body
2007 Chevy Silverado Clear Body
Volkswagen Baja Bug Clear Body

JConcepts heeft ook verschillende interessante kappen. Helaas staat er overal dat ze enkel op de Revo 3.3 passen, echter heb ik een sterk vermoeden dat deze ook best passend te maken zijn op een E-Revo.

Je zou deze vraag ook eventueel in het E-Revo topic kunnen stellen, daar kunnen de mensen je vast verder helpen met welke body wel of niet gaat passen. Of zet daar een nette reactie neer met een linkje naar dit topic ;)

Succes met je zoektocht en zorg dat je niet geïnfecteerd raakt met het RC virus.

Laatst bewerkt door een moderator:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
he muts lol

meschien nog een creative optie
bij pkracing hebben ze ook transparante bodies,paar spuitbussen er bij.
dan heb je een echt unieke bodie.
succes

Ja, zoiets zoek ik ook, hij vind het leuk om er zelf aan te werken. T enige probleem is dat hij graag een buggykap wil en dat ik er niet echt uitkom welke modellen passen.... In verband met de positie van de motor e.d.
Ik begin ondertussen te denken dat ik volgend jaar gewoon weer een geurtje of zo ga kopen voor z'n verjaardag! haha

dsc6169.jpg

Dit is mijn Proline kap aangepast naar de E-Revo, is eigenlijk alleen geschikt voor de Revo 3.3 maar met wat geknutsel prima aan te passen. Als je een kap zoekt voor de Revo 3.3 schat ik in dat ie gaat passen op de E-Revo (brushed of brushless maakt niet uit).

De gaten voor de bodypost verplaatsen en de "motor" van de Beetlekap met een dremel verwijderen en klaar is klara ;)

Back