Zoals vermeld in t e-revo topic hier mijn geplande inbouw van hig/low-gearing...
Maar eerst moet ik mezelf nog een hoop vragen beantwoorden waarbij ik hoop dat jullie me die kunnen beantwoorden. Uiteraard google en zoek ik zelf ook op t grote net
Hoe eerder ik de basicvragen duidelijk heb des te sneller kan ik beginnen met inbouwen..
1. Bij de extra brushless manual staat expliciet dat die niet waterproof is; ik zag filmpjes van brushed e-revo's onder water. Kan de titan motor dat wel aan?
Want dan bouw ik m mss niet om naar brushless.
2. welke kleur springs zitten er origineel voren? Die van mij knalt zo op de grond; strakker zetten heeft geen zin; krijg ik alleen maar meer veervoorspanning en heb ik bijna geen veerweg meer.
Zitten nu de witte op, achter de groene.
3. bij gebruik van de 2 kleine titanmotoren is er 1 reverse rotation...logisch.
Nu zit bij mij slechts een dikke titanmotor erop de 775, en de vorige eigenaar heeft die aan de voorzijde gezet. Dit is nix want nu zit die veel te hoog.
Kan de titanmotor even hard en makkelijk vooruit als achter uit draaien? Word het dan een kwestie van de zender anders instellen?
Dan kan ik eerst eens proberen die 775 aan de goede kant te zetten.
Ik ga komende week foto's maken...
Laterzzzz...hoop ik
Maar eerst moet ik mezelf nog een hoop vragen beantwoorden waarbij ik hoop dat jullie me die kunnen beantwoorden. Uiteraard google en zoek ik zelf ook op t grote net

Hoe eerder ik de basicvragen duidelijk heb des te sneller kan ik beginnen met inbouwen..
1. Bij de extra brushless manual staat expliciet dat die niet waterproof is; ik zag filmpjes van brushed e-revo's onder water. Kan de titan motor dat wel aan?
Want dan bouw ik m mss niet om naar brushless.
2. welke kleur springs zitten er origineel voren? Die van mij knalt zo op de grond; strakker zetten heeft geen zin; krijg ik alleen maar meer veervoorspanning en heb ik bijna geen veerweg meer.
Zitten nu de witte op, achter de groene.
3. bij gebruik van de 2 kleine titanmotoren is er 1 reverse rotation...logisch.
Nu zit bij mij slechts een dikke titanmotor erop de 775, en de vorige eigenaar heeft die aan de voorzijde gezet. Dit is nix want nu zit die veel te hoog.
Kan de titanmotor even hard en makkelijk vooruit als achter uit draaien? Word het dan een kwestie van de zender anders instellen?
Dan kan ik eerst eens proberen die 775 aan de goede kant te zetten.
Ik ga komende week foto's maken...
Laterzzzz...hoop ik
