e revo inruilen of ombouwen

hallo ik ben michael 11 jaar en heb een vraag ik heb een 1/10 e revo die ik wil inruilen voor een slash 4x4 omdat mijn pa die ook heeft en ik die fijn vind rijden .mijn vader vind het zonde om de revo intruilen voor een slash en zegt dat ik beter mijn revo borstelloos kan maken omdat dat voor mij een betere auto is graag jullie mening

Luister naar je vader.;)
Maar je hoeft natuurlijk niks te doen wat je niet wilt.
Als je ook met de slash van je vader mag rijden waarom wil je er dan zelf nog 1 kopen?

Precies ... Naar pa luisteren ;)

Gooi een EZ-run brushless set in de Revo en hij wordt al een heeeel stuk leuker , gaat de Revo vervelen pak je gewoon die van je pa ff af :thumbsup:

Slash is kleiner en minder terreinwaardig.. tis een mercedes 4x4 ruilen tegen een daihatsu....

ok bedankt mijn pa heeft beloofd dat ik in mij vakantie een ez run setje krijg dus ik hou hem en goed idee van savage om af en toe die van mijn pa tepikken

Is het een Nitro Revo, of een Electro Revo? (gezien de titel verwacht ik een Electro auto.)
Als het namelijk een Nitro auto is komt er nog een stuk meer bij kijken als alleen een Ez-Run setje. ;)
Anyways, Ik zou zelf de E-Revo niet inruilen voor een Slash 4x4. (vind de revo toch leuker.)

Gr,
Tim

ja bricks klop maar meestal als de pappa het zegt word het niet geloofd dus dan hem zelf hem maar de vraag laten stellen en verteld dat de mensen op het form er meer verstand van hebben dan ik en je ziet het het werkt dus mensen bedankt vond het zonde van de wagen

Back