Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De E-Revo's kunnen zeker vliegen, maar zoals je zegt zijn dan verschillende aanpassingen die moeten plaats vinden. Daarom wordt hier ook stock met stock vergeleken. Want als je de E-Revo 100% aanpast basht hij wellicht beter dan de Flux. Als je de Flux 100% aanpast raced hij wellicht beter dan de E-Revo. Om dus appels en appels te vergelijken hebben we het over de RTR varianten' wagens.
Lekker hoor .. welke kleuren hebben jullie gekozen ?
Ik wil zelf een Paarse body er voor maken/halen. (idd zo'n proGraphix body) maar, eerst deze body wat verslijten. (2 nieuwe bodies er bij hebben vind ik ook weer zo wat..)
ik heb een vraag over de regelaar van de brushless. er zit een boekje bij maar die is engels. wat is de bestemanier om die regelaar intestellen? het is mij namelijk niet gelukt.
Wellicht makkelijk te vermelden WAT je wilt instellen aan de regelaar, ik denk niet dat iemand hier alle functies van de regelaar uitgebreid zal gaan behandelen. Trouwens Engels begint toch al op de lagere school?
weet er iemand hoe je hem met de hand kan afstellen de cut of voor de lipo. het staat er wel in maar hoe kom je in het menu van de regelaar...