Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en dat is 5!Ik heb effe gekeken en ik kom de 26e ook. heb wel een medewerkers feestje van de carnaval de zaterdag ervoor maar dat komt wel goed lijkt me gezellig en kan ik nog wat leren![]()
En meer dan voldoende stroomcapaciteit op 220V. Alleen de hoeveelheid stopcontacten is wat minder, dus stekkerblokje meenemen is altijd handig.Er zitten daar buiten bij de sleutelplaatsen 12V aansluitingen.
Daar klem je je lader zo op en je kunt laden.
T,ja daar heb je een punt.
Eigenlijk wil ik een lader gewoon in NL bij een winkel kopen, maar zie dat deze maar beperkt leverbaar zijn...
Voordat je het laatste set leeg hebt, is de eerste wel weer vol dus. In totaal 5 sets accu's om leeg te rijden. Lijkt mij voldoende hoorHeb nu 4 sets lipo`s dus moet wel even voldoende zijn voor even.
Zowel pir3lly als ik hebben de Pro-graphix kap genomen, en met de fluorescerende tamiya verf gespoten (PS 27 in mijn geval).Y kap spuiten (pir3lly -Style) en dan zal ik wat foto' posten.![]()
Doen je zoons ook weer mee?
Klopt, die pro graphix kap koop ik zeker niet meer. Overal komt het voorgedrukte eraf.Zowel pir3lly als ik hebben de Pro-graphix kap genomen, en met de fluorescerende tamiya verf gespoten (PS 27 in mijn geval).
Beide kappen hebben last van afbladderende pro-graphix. (het voorbedrukte zwarte deel). Misschien heb ik het te dik gespoten, zou kunnen. Probeer het dus maar zo dun mogelijk te spuiten.!
Ik ga nu weer op zoek naar een nieuwe kap. Nog iemand suggesties?