E-REVO topic

Los verkopen kan.

Een brushed e-revo en een mmm los, dan kan je wel zo'n 500 (300 + 200) krijgen denk ik. en dan een 40 tot 80 eu voor je lipo's maar dat hangt af van je merk en de C-waarde en dan heb je een beetje meerwaarde door de motorbeugel etc..

Ik zou ook zeggen zo'n 600 moet wel lukken..

full

Dan heb ik denk ik van de week een goede deal gemaakt toen ik mijn e revo brushless kocht.
500 euro met 2 lipos 2S extra kap, heel veel reserve onderdelen en in de auto al wat alu en sterk plastic onderdelen

Laatst bewerkt door een moderator:
@Behave: Da's een mooie prijs idd.
Ik twijfel momenteel tussen mijn brushed naar brushless omgebouwde e-revo te verkopen en een summit te kopen, of hem eventueel brushed te verkopen en de brushless set te bewaren voor een evt summit.
Ik heb er wel geen mmm combo in maar de turnigy combo van hobbyking. (dus als iemand nog een summit te ruil heeft ;) )

Ik heb laatst de revo gekocht van michael.
En ik had niet verwacht dat de wagen nog zo vers zou zijn.
Echt maar een paar keer gebruikt.
Zeker niet meer dan 10 lipos .

Dacht eerst om de wagen als donor auto te gebruiken, maar heb nu ook de mamba er bij gekocht.

Mooie prijs voor de set met al de hop ups.
Aandrijfassen allemaal staal, motorkoeling,swaybars, Badlands !En 2 lipos.

Hier ga ik weer veel plezier mee krijgen..

Mocht iemand intresse hebben in hetgeen ik aanbiedt wil diegene zich dan bij mij melden aub?

Misschien dat ik er overheen kijk maar zie hem nog niet bij de te koop topic. misschien daar even verder gaan met je verkoop?

Gisteren na het schoonmaken van mijn erevo lag dit op de grond.
Iemand een idee waarvan het is en waar het hoort. Het heeft dezelfde blauwe kleur als wat onderdelen van mijn wagen, zat ook zand op dus het moet van de auto komen.
Het is een rubber dingetje

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back