E-REVO topic

Ik zag de vraag maar dacht, laat ik maar niet reageren, dan val ik weer zo bot uit,:lol:

Elektro bromt meer, nitro jankt....(hard)

Greetz,
Joram

Ja maar ik wou het even weten maar kan je dan gewoon 10 meter van een huis met een electro rijden?

Ja maar ik wou het even weten maar kan je dan gewoon 10 meter van een huis met een electro rijden?
ja...

Edit: kijk anders op youtube. Zo'n ding maakt bijna geen geluid. Ik bedoel, ik weet niet wat voor beeld jij hebt van elektro motoren, maar ze maken echt geen kneiter harde herrie net als benzine en nitro autos.

past een revo 3.3 roll cage op een e-revo????
vanwege dat een revo 3.3 roll cage 30 euro kost
en een e-revo roll cage 100 euro kost

Wat voor een nieuwtjes bedoel je ?

De nieuwe E-Revo BL is gister uitgekomen, dus ik ga nu op zoek naar de eerste reviews :P

op pkracing staat ie voor 700 euro. staat alleen ook "NOG NIET LEVERBAAR, VERWACHTING IS "ERGENS IN APRIL 2009!!!! " bij. :(

Daar hebben we een moppentopic voor ....

Hier is het de bedoeling om iig een beetje :ontopic: te blijven... Ineens over je communie beginnen terwijl het om de E-revo gaat is in mijn ogen een knap eind :offtopic:

zo is het Joram
jij mag nooit meer raden

16.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Inmiddels zijn de eerste ERBE's (E-Revo Brushless Editions) bij de mensen. De apparaat is echt een monders gewoon. Lees wel verschillende problemen met axle shafts (worden vaak vervangen voor die van de Summit) maar verder enkel positieve zaken :)

Iemand hier al een ERBE in bezit ?

Inmiddels zijn de eerste ERBE's (E-Revo Brushless Editions) bij de mensen. De apparaat is echt een monders gewoon. Lees wel verschillende problemen met axle shafts (worden vaak vervangen voor die van de Summit) maar verder enkel positieve zaken :)

Iemand hier al een ERBE in bezit ?

Zodra hij in NL leverbaar is, koop ik er een. De shop waar ik hem wil halen zegt dat hij midden maart verwacht wordt. Ben benieuwd!

Ik ga er twee 7.4V 8000 mAh lipo's in leggen.

De programmeer opties van de speed controller zijn heel cool.

Ditto, een kameraad en ik kopen er ook gelijk een. :) (en dan op 6s Lipo gaan rijden :D )

Wat zou de snelheid bij 4s zijn?

Ze zeggen 80 km/h (50mp/h) bij 6S lipo. Maar dat is vast overgeared.
Maar goed met overgearing zou je denk ik kunnen stellen dat de 4S snelheid 80 / 6 * 4 = ruim 50 km/h.

Ik denk dat ik hem wat lager gear. Achter in de 40 lijkt me snel zat. Wordt er op tracks veel harder gereden dan dat?

Welk type lipo ga jij erin stoppen Klamath?

Ik zit zelf nog een die 5000mAh Zippy lipo's te denken. geweldig geprijst, en als ik de C waardes mag geloven, 150A continue en 200A voor 15 seconden, meer den sterk genoeg voor de E-Revo op 6s.
(ik zou trouwens geoon op 6s gaan rijden, is de auto voor gemaakt. :) )

Even een off-topic vraagje dan maar; waarom kopen jullie de ERBE en niet de Savage Flux?

Ontopic, die ESC heeft echt super veel afstelmogelijkheden icm de computersoftware. Die datalink kabel wordt volgens mij niet meegeleverd, houd daar even rekening mee ;)

Snelste ERBE atm is geklokt op 74,6 MPH (120 kmph) : filmpjes Met 4S haal je achter in de 40 wel ja :P

Die Zippy's zijn echt top, lees er enkel positieve dingen over. 6S zal op een track weinig meerwaarde bieden aangezien je de topspeed op een track bij lange na niet haalt. Meer power maakt ook weinig uit aangezien je volgens mij niet vaak FS gaat op een track.

Back