Ok, eerste packs erop zitten, de gewone packs vinden dit geweld niet leuk..(Worden bloedheet, 2x Vapex 6cellen 4600) maar ikke wel :lol: Geweldig, wat een auto !
Maar die packs leveren blijkbaar nog niet genoeg vermogen om wheelies te maken vanuit stilstand, in de diverse filmpjes zie je dat iedereen (ook op 2x 2S packs) dat makkelijk doet, mij lukte dat alleen door achteruit en dan vooruit te gaan.
Hoop dat de lipo's (heb een set SMC's en een set Zippy's onderweg) snel binnenkomen, kan ik ook samen met zoontje rijden, die stond er nu wat beteuterd bij..
Swaybars zijn een must, zonder wilt ie continue over de voorwielen omvallen, met gaat het super ! (Heb er nu zwart voor en zilver achter op zitten) Vind wel dat ie erg duikt en de neus omhoog gooit tijdens remmen en gasgeven. Denk dat ik echt ga kijken naar die P3 rockers. Moet ook nog eens kijken naar welke veren/schokbreker olie er nu opzitten, hij klapt tot op de bodem bij relatief kleine sprongen, dat moet beter kunnen.
Zender vind ik minder van kwaliteit, bereik is goed en ook geen storing ofzo, maar vind hem erg 'el cheapo' aanvoelen. Stuurtrim staat er ook behoorlijk naast, om servo's in nulstand te krijgen (uitslag naar beide zijdes gemeten op servo) moet de trim bijna op 3/4 van maximale. Vapex 2900 cellen passen er niet in, batterij bakje is te klein gemaakt (of de Vapex te groot). Servo's zijn dan wel digitaal, maar ik kan me vergissen, maar volgens is aansturing analoog.. Servo's staan ook continue te brommen.. Dacht eerst dat ze tegen elkaar waren aan het werken, maar ook zonder servo stang brommen ze dat het een lieve lust is. Aangesloten op de HRS set (3PM 2.4ghz van mijn zoontje) zijn ze meteen stil. Dat wordt kijken naar een betere set, maar weet nog steeds niet of ik een 3PM, DX3S of een DX3R koop.
Maar al met al het mooiste vaderdag kado ooit