E-REVO topic

vandaag op Scheveningen wezen rijden :-) helemaal geweldig!!!

Leg me eens uit een 2e versnelling voor topsnelheid kan niet eens vol uit rijden mer 2x3s lipo :-)

even een vraagje als ik lekker op snelheid ben en ik geef nog een beetje gas bij (wheelie) of ik maak een sprong gaat mijn kap helemaal rammelen/wapperen omdat is lucht/wind pakt aan de onder kant. Hebben jullie dat ook? Al een oplossing vind het vervelend auto raakt uit balans en begind ook te wapperen :-(

Groet ronald

Ik zelf zou voor de Stalen CVD's van traxxas gaan. ( 5451R )

word bij pkracing verkocht voor 56 euro. deze heb ik zelf ook al besteld, heb ze helaas nog neit binnen.

Laatst bewerkt:
Ik zelf zou voor de Stalen CVD's van traxxas gaan. ( 5451R )

word bij pkracing verkocht voor 54 euro. deze heb ik zelf ook al besteld, heb ze helaas nog neit binnen.

is dat voor alle 4 de wielen?? ik heb van die langere achter armen besteld gaat dat samen??

jee. je kunt die assen wel gebruiken, alleen dan moet je andere cups voor de binnenkant meebestellen (die heb ik ook al in de bestelling staan :p ) die zijn nummer TRX5153R (voor 7,60 bij pkracing verkrijgbaar)

Driveshafts (4): Revo Tmx Emx [TRA5451R] - $67.23 : Liquid RC, No bull world-wide shipping

deze bedoel je he? de cups had ik al besteld van de week.

had je mijn vraag ook gelezen over de kap? heb jij dit ook??

als ik lekker op snelheid ben en ik geef nog een beetje gas bij (wheelie) of ik maak een sprong gaat mijn kap helemaal rammelen/wapperen omdat lucht/wind pakt aan de onder kant. Hebben jullie dat ook? Al een oplossing vind het vervelend auto raakt uit balans en begind ook te wapperen

Scheveningen:D:D en toen ging de driveshaft er aan:(

IMG-1982.1.jpg

IMG-1983.jpg

IMG-2009.jpg
IMG-1996.jpg

en toen was het over
Shaft-RV.jpg

als ik lekker op snelheid ben en ik geef nog een beetje gas bij (wheelie) of ik maak een sprong gaat mijn kap helemaal rammelen/wapperen omdat lucht/wind pakt aan de onder kant. Hebben jullie dat ook? Al een oplossing vind het vervelend auto raakt uit balans en begind ook te wapperen

Ik heb de binnenkant van m'n kap bekleed met duct-tape. dit zal het geluid wel behoorlijk dempen (en de beweging ook denk ik) ik heb er namelijk geen last van.

scheveningen, das vlak bij :D

als je daar weer gaat rijden moet je het zeggen, mischien kan je me overhalen om een e-revo te kopen ipv de 1/16 versie ;)

wanneer ga je weer in schevenigen rijden? dit weekend? ;)

maar ik heb nog nooit een e-revo in het echt gezien.. dus mischien maakt dat de doorslag voor mij :p

Tot nog toe zijn mijn ervaringen met de CVD's nog niet zo goed. We hebben nu een revo hiervan voorzien, maar ze ploppen nogal eens uit elkaar. Op het amerikaanse forum wordt hier meer melding van gedaan. Wordt dan verweten aan de RPM draagarmen. Bij ons gebeurt het ook met de TRX draagarm. We gaan het even proberen met de extended drive cup, misschien dat het werkt.

Ik heb zelf nog geen echte problemen gehad met de aandrijf assen, voorlopig houd ik het zelf op kunststof. Voor een paar euro heb je weer een nieuwe. Verder wissel ik ze af en toe om. Als er ergens een nieuwe in moet, gaat die achterin. En ik wissel ze af en toe van links naar rechts, zodat ze de andere richting belast worden.

Tot nog toe zijn mijn ervaringen met de CVD's nog niet zo goed. We hebben nu een revo hiervan voorzien, maar ze ploppen nogal eens uit elkaar. Op het amerikaanse forum wordt hier meer melding van gedaan. Wordt dan verweten aan de RPM draagarmen. Bij ons gebeurt het ook met de TRX draagarm. We gaan het even proberen met de extended drive cup, misschien dat het werkt.

En je hebt de fusee kogels helemaal in de draagarm gedraait?

aankoop nieuwe RC wagen

hallo

kan iemand mij helpen met mijn keuze ik ga een nieuwe RC auto kopen maar weet niet goed welke

ik dacht aan de

-> Traxxas E-revo
-> Traxxas E-revo 1/16 VXL
-> Traxxas summit
-> Hpi savage FLUX

ik zoek eigenlijk een wagen met veel kracht maar weinig snelheid dus de HPI valt eigenlijk een kleinbeetje weg want deze is wel goed enz maar ik heb al een Rustler VXL die +120KM/u gaat en daar is compleet niet mee off-road te rijden maar geef absolut je mening over de wagens dan wordt hoop ik mijn keuze een stuk makkenlijker

PS: budget niet hoger dan 1000€ met alles bij dan behalve lader deze heb ik dus lipo's op accu's liefst wel en als je daar ook iets over weet mag je dat altijd laten weten welke accu's je het beste gebruikt

alvast bedankt :wink:

GRT Joeri

Ikzelf zou voor de E-revo brushless gaan.
Maar waarom zou de Flux afvallen als je graag offroad rijd.?
Die is toch juist perfect om mee te offroaden.

E-revo, ...

ja maar de savage gaat de hele tijg achter over en is veel te snel voor te de bashen lijkt mij ik heb een rustler VXL en dat vind ik off-road niet fijn rijden of zie ik dit verkeerd dat de snelheid er weinig mee te maken heeft bij mijn rustler ? want de E-revo brushles lijkt me ook te snel voor te bashen ik kan verkeerd zijn hoor daarmee dat ik het vraag :)

Ikzelf zou voor de E-revo brushless gaan.
Maar waarom zou de Flux afvallen als je graag offroad rijd.?
Die is toch juist perfect om mee te offroaden.

Back