Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wellicht overbodig, maar toch. 16 mei kunnen we racen op de traxxas days. Lijkt me leuk om een hoop revo's op de baan te krijgen.
Ik weet het, is weer in Purmerend, maar daar kan ik ook niets aan doen.
Hou ons op de hoogte van de resultaten zou ik zeggen. Ben zeer benieuwd.
Goede keuze om voor de ERBE te kiezen of...?![]()
Persoonlijk vind ik sleutelen een pita (MERV).
Zo'n buggy lay-out is beter bereikbaar en (imo) steviger dan een plastic chassis.
Zo heeft iedereen een mening.Ik vond het sleuten aan de brandstof Revo en nu ook de Summit altijd wel meevallen....
Sleutelen aan mijn RC8Te (en Flux ook) is in mijn ogen vele malen makkelijker. Tel eens hoeveel schroeven je los moet draaien om je diff te checken (wordt er al bijna duizelig van). Hoe dan ook, nagenoeg overal waar ik lees zie je dat mensen het handiger vinden op aan een buggy/truggy te werken dan een andere truck vanwege de simpele en heldere lay-out.Tis vooral een kwestie van gewenning , een buggy lijkt makkelijker door dat het zo open oogt. In werkelijkheid valt het allemaal wel meeZeker als je een paar keer hebt gesleuteld en weet hoe de auto in elkaar zit.
Vind de E-Revo te veel flex hebben door al het plastic( zie ook de huidige problemen met de rear bulkheads in de MERV, ze komen over een maand pas uit met een update. Kwestie van niet genoeg getest??)Kwa stevigheid vind ik het (plastic) Revo platform best goed in elkaar zitten , zal wat betreft flex niet veel schelen met een alu chassis.