E-REVO topic

Weet iemand welke draaddikte ik moet bestellen voor een goed fit in de e-revo? ik wil de baat tray origineel houden.

vandaag een nieuwe mmm motor 2200kv gekocht en hij werk een stuk vlotter of mijn motor van een jaar oud.
de snelheid is wel volledig hetzelfde altijd 50.4km/h
wat ik wel merk is dat de temps van de esc bijna 10° gezakt is.

Dat weet ik niet.

Maar je wilt nieuwe draden op je LiPo's gaan solderen of vanwaar je vraag?

12AWG past in ieder geval wel volgens MaxCrap.

Dat weet ik niet.

Maar je wilt nieuwe draden op je LiPo's gaan solderen of vanwaar je vraag?

12AWG past in ieder geval wel volgens MaxCrap.

Heb hardcase accu's en die paasen net, maar niet met stekker er van boven in. Dus soldeer ik de draden er gelijk in:D

je ziet wel eens dat de luchthapper dan wordt aangepast. Deze dingen hebben toch geen nut, behalve zand scheppen, en de deurtjes dichthouden.

Welke hardcase's heb je dan?
Heb zelf ook 5200mah hardcase van turnigy, en passen ook net, maar laat de draden ervan ook door die happer aan de achterkant lopen.

vandaag een nieuwe mmm motor 2200kv gekocht en hij werk een stuk vlotter of mijn motor van een jaar oud.
de snelheid is wel volledig hetzelfde altijd 50.4km/h
wat ik wel merk is dat de temps van de esc bijna 10° gezakt is.

Hmm, da's wel erg toevallig, Steven had ookal het 'probleem' dat 1 Revo veel harder ging dan de andere en mijn Revo heeft ook meer power dan die van mijn vriend. Zouden er dan toch verschillende types 2200kv mamba monster motor zitten in de Revo ? Staat er iets van type op die motors ?

Welke hardcase's heb je dan?
Heb zelf ook 5200mah hardcase van turnigy, en passen ook net, maar laat de draden ervan ook door die happer aan de achterkant lopen.

Dat kan natuurlijk, maar je hoeft de accudeur maar licht aan te passen om die kabels van de Turnigy op originele manier te laten lopen hoor.

Hmm, da's wel erg toevallig, Steven had ookal het 'probleem' dat 1 Revo veel harder ging dan de andere en mijn Revo heeft ook meer power dan die van mijn vriend. Zouden er dan toch verschillende types 2200kv mamba monster motor zitten in de Revo ? Staat er iets van type op die motors ?
Ik heb nu een revo motor in m'n buggy en dat is net hetzelfde. Rijdt echt hetzelfde dan de 2200kv castle die ik daarvoor had.

het verschil zal bij mij wel zitten in de ouderdom: motor van een jaar oud vs nieuwe motor.
het verschil zit hem vooral bij het optrekken en "traag rijden"
bij men oude motor is het enkel gepiep en gekraak als ik zo traag mogelijk rij, dat was ookal al hij nog nieuw was.
de nieuwe motor heeft dat ook volledig niet..

ik vind het ook best vreemd, er staat niets speciaals op ofzo..

Er is veel verschil in de verschilende software versie's zijn die wel hetzelfde?

Ik heb ook een probleem, denk ook icm de software!

Ik heb een Castle Field Link welke ik gisteren aansloot om de remkracht even bij te stellen. Wanneer ik deze nu aansluit gaan alle lampjes om en om knipperen en kan ik niets instellen. Omdat ik twee ESC`s heb heb ik het ook op de andere geprobeerd (ook met de laatste software) en het zelfde.
Zijn er meerdere mensen met een Field Link en dit probleem of heeft mijn Field Link de geest gegeven?

Ik heb hem zelf niet, maar meen ergens gelezen te hebben dat er met de field card programmer een probleem is met de spanning van de USB port. Ze losten dat simpelweg op door er een USB hubje tussen te doen. Details weet ik niet meer.

Ben dat ergens tegengekomen in de tread van de Vorza op rctech.net.

Ik heb ook een probleem, denk ook icm de software!

Ik heb een Castle Field Link welke ik gisteren aansloot om de remkracht even bij te stellen. Wanneer ik deze nu aansluit gaan alle lampjes om en om knipperen en kan ik niets instellen. Omdat ik twee ESC`s heb heb ik het ook op de andere geprobeerd (ook met de laatste software) en het zelfde.
Zijn er meerdere mensen met een Field Link en dit probleem of heeft mijn Field Link de geest gegeven?

Probeer eens een andere volgorde van aansluiten, bijvoorbeeld eerst de FieldLink aan ESC, dan USB naar PC of andersom. ik heb ,t ook wel eens dat er niks gebeurd, succes

Error Codes:
A[FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std]ll [/FONT][/FONT]LE[FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std]Ds flashing in alternating half on, half off pattern.
[/FONT][/FONT][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std]An unrecognized controller is plugged into the Field Link Card. Please ensure that you are connecting a supported device, if the controller is supported, you may need to update the software on the Field Link Card itself. Use your computer to download the newest version of Castle Link and connect the Field Link Card to your computer using the USB port on the Field Link. Castle Link will prompt you to automatically install any updates to your Field Link Card.
[/FONT]
[/FONT]A[FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std]ll "Value" [/FONT][/FONT]LE[FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std]Ds flash for a particular setting.
[/FONT][/FONT][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std][FONT=Neo Tech Std,Neo Tech Std]The setting’s current value is not an option on the Field Link device. For instance, you could have programmed a custom value for ‘Cutoff Voltage’ using Castle Link software and your computer. You can simply press the button and skip this setting, it will remain at its current value. If you want to change it, press and hold the button as detailed on the interior of this card. Note that you will have to use the Castle Link application to go back to the custom setting.
[/FONT]
[/FONT]

Back