Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan is er geen reden voor een E-Revo want voor de prijs van een nieuwe ERBE bouw je ook een A-brand truggy (welliswaar 2de hands natuurlijk).Dan koop ik toch liever een mugen roller
T lijkt me wel gaaf om zoiets zelf te maken, compleet naar je eigen wensen..
Maar kan iemand iets zinvols zeggen over die push rods? Zit er n beetje mee in mn maag.
In de manual staat dit:
"The lowest ride height can be achieved by installing the optional
adjustable push rod in the outermost hole of the lower suspension
arm’s push rod mount. Turn the rod ends all the way in until they stop
(shortening the length)."
Ik vind nergens een adjustable push rod terug; welke bedoelen ze dan?
![]()
Voor de mensen die gewoon gek zijn op E-Revo's is dit wel een top of the line chassis en een zeer nuttige upgrade van dat lelijke plastic en alle flex.
Hoe wil je aantonen dat het beter is, en wat is ''beter''? Zul je het echt goed merken tijdens rijden / bashen? Nee, ik denk van niet. Wil je echt pro racen met je E-Revo, ja dan zul je het waarschijnlijk wel werken, maar dan kun je die $200 beter in een truggy stoppen.
Die er niet bijzit maar optioneel is ...![]()
Ik weet dat die er niet bij zit, maar bestaat die wel en waar vind je m dan? Niet bij traxxas iig.
Of bedoelen ze daar dan alleen maar die spacertjes mee :roll:?
PUSH RODS
The Revo-series’ linkage-based suspension requires different push rod assemblies depending upon which rockers are used. Strong, 7075-T6 aluminum versions of each are available to decrease the total weight of the truck by 31 grams. Rod ends are already installed making it simple to just bolt them on the truck. When using progressive-2 rockers, spacers (part # 5133) are required for use with the 5318 or 5318X push rods. These spacers are included with the progressive-2 rockers.
Part #5318 Push Rod (steel) (2) (chrome) (use with long travel or #5357 progressive-1 rockers)
Suggested retail price $7.00
Part #5318X Push Rod (aluminum) (red) (2) (use with long travel or #5357 progressive-1 rockers)
Suggested retail price $12.50
Part #5319 Push Rod (steel) (2) (black) (use with #5359 progressive-3 rockers)
Suggested retail price $7.00
Part #5319X Push Rod (aluminum) (red) (2) (use with #5359 progressive-3 rockers)
Suggested retail price $12.50
Bedoel je niet deze?
Kwam zojuist het antwoord tegen. Je kunt de 1520 ook mounten met de dubbelzijdige mount:Heb trouwens net even gekeken, maar.....
Een 1520 gaat in ieder geval niet met de standaard brushless motormount werken. Die komt tegen de shockmount aan.
Het enige wat mogelijk is, is de motor hoger te monteren op een speciaal daarvoor gemaakte mount.