E-REVO topic

Nog een vraagje, ik rij nu al een tijdje op 4s, ik heb via een vriend van een vriend 3s lipos besteld bij HK. Maar die is er toch in geslaagd om de verkeerde te bestellen. (grrrr.)
Ik zal nu maar andere bestellen maar is er geen redelijk goedkoop maar toch kwalitatief goed merk die je via de plaatselijke shop kan bestellen?
Ik heb geen zin om weer een maand te wachten.
Mss weten jullie wel raad hiermee.

toen ik bestelde bij HK duurde het hooguit 5 werkdagen. ik denk dat je gewoon nog een keer moet proberen maar ik zou geen ander merk weten

Aha. Eigenlijk wist ik dat wel maar dacht niet dat het snel zou gaan.
Ik zal nog maar eens opzoek werk doen welke 3s dan het beste zal passen.
Tenzij jullie goede ervaring hebben met die lipos ( maat,gewicht, aanpassingen).
Ik heb wel enkele forum met lijsten van lipos maar het is toch leuker als jullie, jullie ervaring delen dat ik niet weer een miskoop doe.

ja bijv voor de dx3c betaal je rond de 100 en heb je zat functies.
sommige zijn duurder maar dan heb je een heel stuk meer opties en dan is dat geld het zeker waard

Aha. Eigenlijk wist ik dat wel maar dacht niet dat het snel zou gaan.
Ik zal nog maar eens opzoek werk doen welke 3s dan het beste zal passen.
Tenzij jullie goede ervaring hebben met die lipos ( maat,gewicht, aanpassingen).
Ik heb wel enkele forum met lijsten van lipos maar het is toch leuker als jullie, jullie ervaring delen dat ik niet weer een miskoop doe.

Qua accú's zou ik dit eens proberen: De "zoek in deze discussie" knop waar je bv "welke 3s lipo" in kunt voeren. Vraag is pas x aantal keren gevraagd ;-)

bryan volgens mij heb je niet veel zitten lezen dan. om ook maar eens je research in twijfel te trekken
wou dat ik dat wel had gedaan voor ik een spektrum zender aankocht!

check bijv dit:
Radio Glitch Poll, Everybody vote! - HPIBajaForum
wss het beste statistiek dat jezult vinden..
de rest is puur individuele ervaringen

voor de duidelijkheid meer mensen met problemen als zonder.
zoek hier wat rond voor het forum en de verhoudingen lijken hetzelfde.
en er zijn natuurlijk genoeg die geen problemen hebben, mag ook wel bij zon populaire zender.

Als je graag een beetje bereik wilt haal hem dan vooral niet, nogmaals sommigen hebben er geen last van maar veel wel!

"Howard,
We would advise that the range on a Spektrum surface transmitter somwhere between 75 and 125 yards. We do not know the range of a Futaba system. If your transmitter is not within this suggested range we can inspect it and correct any issues found.
I hope you find this information useful. If you should have any further questions, please reply to this email or give us a call at 1-877-504-0233.
Thanks,
Kory
Product Support Team Member
Horizon Hobby Distributors
4105 Fieldstone Road
Champaign, IL 61822"

"I get about 100 yards. Wich is not enough for me. I contacted Spectrum and they rate their radios for only 100-150 yards. I'm in the process of sending mine back to see if they can get anymore range out of it."

Google gerust nog maar eens voor 'DX3 range' of 'spektrum glitch'

Dus als je het oke vind dat het bereik de helft is van een traxxas ready to run zender van een paar tientjes dan is het prima spul.
De functies zijn verder niet speciaal modelgeheugen is natuurlijk handig maar zit ook zon beetje overal wel op.

Ik baal er van dat ik een DXS zender heb gekocht en vind dat je bij lange na geen waar voor je geld krijgt om het zacht uit te drukken
Ik heb er geen problemen mee om spullen die ik zelf heb af te branden om het zo maar te zeggen.
Het is een gimmick meer niet
Hopelijk behoed ik zo iemand voor eventuele ellende

Laten we wel wezen die zogenaamde gevoeligheid voor spanningsdipjes van de ontvangers en slecht bereik vaak zelf in optimale condities is natuurlijk lachwekkend bij zenders van over 2 of 300 euro.

Als je toch een goede zender wilt kijk naar: airtronics/sanwa , futaba, ko propo, radiopost mss oid..
Meesten zijn niet eens zoveel duurder of hebben zelfs goedkopere modellen
Grts

ik ga hem gebruiken puur voor de baan dus dan heb je ergeen last van
want heb deze idd ook gezien
maar ik hoorde wel dat hij genoeg bereik had voor de baan

Dan heb je het spannings gevoelige nog steeds waar je eventueel last van zal kunnen krijgen (laten we hopen van niet he)
Genoeg zonder problemen, maar uitzonderlijk veel met problemen. vergeleken met welke zender dan ook!

Daarom raad ik ook iedereen af een spektrum product te kopen, het is niets bijzonders en zeker geen waar voor je geld.
Ongeacht of je het er mee zou kunnen doen of niet
Kan je je centen beter besteden

mike dat is dus flink minder dan een traxxas ready to run zender, en meer als de meesten krijgen met hun spektrum..
sorry je bent er misschien tevreden mee maar na 200+ betaald te hebben voor het ding ben je je in mijn ogen een buil gevallen aan een slecht product. net als ik zelf. om nog maar niet afgezet te zeggen.

voor mij en mike is het bijna alleen maar op de baan dus dat zal weinig verschil maken als dat je een spektrum hebt die super bereik heeft. maar ik heb naar andere zenders zitten kijken maar dan ben je een stuk duurder uit. de hobbyshop waar wij kopen hebben we gewoon een goede band dus als de zender niet goed is breng ik hem gewoon terug(ookal zou ik geen goede band hebben hoor:p)

Ga je nu ook dit deel van t forum bevuilen met gezeur over een spektrum zender?
Hij heeft nergens last van toch?
Bij het savage topic ook al ontopic gevraagd, hier ook graag bij het revo topic blijven.
Ga een algemeen spektrum topic aanmaken als je het zo stoort.
Er zijn er altijd nog meer tevreden als ontevreden. Je bent niet verplicht tot aankoop ervan, en als je nieuwe dingen koopt, altijd research doen he!!

Hoezo +1 westcoast er worden hier 4 paginas op rij volgeschreven over zenders en dan is mijn comment in eens een probleem?

Bryan jij bazelt maar wat en springt van de hak op de tak zoals de meesten weten.
Je oordeel heb je ook al:
"spektrums hebben een mooie prijs, goede kwaliteit, opties etc. "
Ondanks dat je de zender nog niet eens in huis hebt.

Feit: geen zenders zoveel gezeik als spektrum
Feit: de range op die dingen is bij velen ondermaats voor het bedrag wat je er voor neer telt
Lets deal with it people...

Ik heb het ding zelf, en geef mijn ervaring.
Westcoast volgens mij ben ik de enige die hier een statistiek geeft van hoeveel er tevreden zijn en hoeveel niet?
Dit zei je pas ook in een ander topic, op een pagina waar 4 of 5 problemen hebben, en jij de enige bent zonder
Go figure..

Back