e-revo vxl met traxxas tq link alleen sturen geen gas

hallo ik ben pas nieuw hier ik zoek me rot op dit forum om mijn fout hersteld te krijgen
ik heb pas een traxxas e-revo vxl en de traxxas tq link al wat ik doe met aansluiten op de ontvanger ik kan alleen maar sturen geen gas geven
ik werk met 1 lipo accu en 1 servo er zit een castle motor in 4600kv iemand een idee hoe ik hem ook aan het rijden krijg

Heb je de calibratie procedure (parameters van de regelaar op de ontvanger afstemmen) al gedaan. In de handleiding staat hoe je dat kunt doen.;)

ik heb de ontvanger en de zender na gestuurt gekregen zonder handleiding dus ik weet bijna niets van instellingen is er ergens een nederlandse handleiding te downloaden of kan iemand mij helpen hier mee hoe ik hem ik kan stellen

hee.
heefd de regelaar stroom.
zo ja.
probeer de stekkertjes van de regelaar naar de motor of die het doed doen.
of draai de stekker van de regelaar naar ontvanger om.

groeten mikey

ja de handleiding is in het engels daar kan weinig mee
ik ben aan het wisselen gegaan met de 2 stekkers en heb wel een keer een draaien de motor even gezien of de motor reageert of het stuur de ontvanger is 5 kanalen
en het stuur servo heb ik op kanaal 1 zitten dat werkt wel maar al waar ik de motor draaiend op wil hebben lukt me niet

die kreeg ik er bij toen ik de auto kocht de 5 kanaals ontvanger
ik heb de zender gecalibreert en nu werkt ie wel er zat een kleine handleiding in het batterijvak er bij deze zender werkt trouwens met 4 batterijen
alle mensen bedankt wie mij hebben proberen te helpen

Back